در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: نقش تعیین‌کننده محور مقاومت در معادلات منطقه/ رژیم صهیونیستی در تله غزه گرفتار شده است

حاجی‌دلیگانی گفت: رژیم صهیونیستی زمانی رویای نیل تا فرات را در ذهن می‌پرواند و درصدد عملیاتی ساختن این رویا بود، ولی امروز این رژیم در چنان بلا و تله‌ای گرفتار شده که بیرون آمدن از این تله و بلا را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۶۲۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 01November 2023

رژیم صهیونسیتی در تله غزه گرفتار شده اس«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، محاصره مردم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس را مصداق بارز و عینی جنایت علیه بشریت دانست و اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی زمانی رویای نیل تا فرات را در ذهن می‌پرواند و درصدد عملیاتی ساختن این رویا بود، ولی امروز این رژیم در چنان بلا و تله‌ای گرفتار شده که بیرون آمدن از این تله و بلا را دنبال می‌کند.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس خود را زمانی ارتش شکست‌ناپذیر می‌دانست، ولی در عملیات طوفان الاقصی ضعف و پوشالی بودن قدرت ارتش رژیم صهیونیستی برای تمامی جهانیان عینی و علنی شد و حتی قدرت‌های استکباری جهان را این فکر فرو برد که آیا ادامه حمایت از این رژیم منحوس بیش از این جایز است یا خیر؟! دیگر از آن هیمنه و هیبت رژیم صهیونیستی که کسی جرات گلاویز شدن با آن را نداشت خبری نیست. باید دنیا بپذیرد سرمایه‌گذاری برروی بقای رژیم صهیونسیتی بیهوده و خیالی واهی است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت مقا‌مت فلسطین به حدی رشد و توسعه پیدا کرده که دیگر صهیونیست‌ها خیالشان راحت نخواهد بود، گفت: زمانی شاهد بودیم مقاومت فلسطین فقط در حالت تدافعی قرار داشت و نهایتاً چند ده صهیونیست را به هلاکت می‌رساندند، ولی عملیات طوفان الاقصی معادله را تغییر داد و نشان داد که مقاومت فلسطین وارد فاز تهاجمی شده و قابلیت به هلاکت رساندن صد‌ها صهیونیست را دارد.

حاجی‌دلیگانی طوفان‌الاقصی را عملیاتی عنوان کرد که برآمده از فشار‌های ۷۰ ساله است و در این رابطه اظهار داشت: متأسفانه سکوت و عدم اقدام جدی نهاد‌های بین‌المللی که عمدتاً تحت نفوذ غرب قرار دارند سبب شده جنایت علیه بشریت در نواره غزه اتفاق بیفتد و از همه بدتر اینکه اغلب کشور‌های مسلمان به جای اینکه حمایت جدی کنند نمک بر زخم مردم مظلوم غزه می‌پاشند.

وی ادامه داد: البته از رئیس جمهور آمریکا و سران انگلیسی و فرانسوی بیش از این انتظاری نیست، ولی از کشور‌های اسلامی انتظار‌ها بیشتر است. رابطه اسرائیل و امریکا همانند رابطه مادر و فرزند سرراهی است که آن را در منطقه به حال خود رها کرده و هرازگاهی به آن سر می‌زند و هر زمان فکر می‌کند که آسیبی به آن وارد می‌شود باز می‌گردند و کمک می‌کنند در غیر این صورت بیش از این انتظاری نمی‌رود.

این نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی قدرت محور مقاومت را به قدرت فراگیر در منطقه تشبیه کرد و گفت که امروز محور مقاومت نقش مهمی در تعیین معادلات منطقه‌ای دارد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها