در پایگاه هوایی شکاری شهید یاسینی؛

فرمانده نیروی هوایی ارتش: جوانان سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

امیر سرتیپ خلبان واحدی در جمع سربازان پایگاه هوایی شهید یاسینی گفت: سربازان سرپنجه‌های نظام و جوانان سرمایه نظام مقدس ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۲۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ - 26October 2023

فرمانده نیروی هوایی ارتش: جوانان سرمایه‌های نظام هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم جشنواره سرباز حضرت علی‌اکبر (جوان سرباز) در پایگاه هوایی شکاری شهید یاسینی، با بیان اینکه سربازان سرپنجه‌های قدرتمند نظام اسلامی و خدمت مقدس سربازی بزرگترین فداکاری جوانان عزیز برای کشور ایران اسلامی است، اظهار داشت: شما سربازان عزیز قدر این دوران را بدانید و از این زمان که دوران بالندگی شماست به خوبی بهره‌برداری کنید.

امیر واحدی افزود: در عصر حاضر دشمن لحظه به لحظه به دنبال القای یأس و ناامیدی در دل شما جوانان است، این تلاش بی وقفه دشمن یعنی شکست خود دشمن و این نشان از اهمیت جایگاه و ویژگی شما جوانان است و دشمن از این ظرفیت شما که سرمایه‌های نظام هستید برای حراست از این آب و خاک در هراس است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: آینده کشور به دست تک تک شما جوانان رقم خواهد خورد، چرا که با حضور شما جوانان عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی، ورزشی، علمی، دفاعی و نظامی، موجب پیشرفت کشور خواهد شد.

در این مراسم از سربازان نمونه اخلاقی، قرآنی، ورزشی، علمی و... تقدیر بعمل آمد.

دیدار با فرماندهان، مسئولان، و کارکنان، بازدید از مراحل بازسازی بیمارستان امیرالمومنین (ع) پایگاه شهید یاسینی، افتتاح بازارچه بانوان و افتتاح زمین چمن شهید خلبان آرش رضایی از برنامه‌های امیر سرتیپ خلبان واحدی در بازدید از پایگاه شهید یاسینی بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار