خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گیری کل ارامنه آذربایجان:

مجامع بین‌المللی جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کنند

اسقف اعظم «چیفتچیان» با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در قتل‌عام بیماران در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۲۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ - 23October 2023

مجامع بین المللی جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کنند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، اسقف اعظم «گریگور چیفتچیان» خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گیری کل ارامنه آذربایجان با صدور پیامی جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

«حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم نموده و از طرف خود و شورای خلیفه‌گری و مجمع نمایندگان اعلام انزجار خود را نسبت به وحشیگری‌های آن رژیم که تمامی قوانین بین‌المللی و انسانی را لگدمال کرده و در برابر چشم‌های کور و زبان‌های خاموش دنیای متمدن اقدام به قتل‌عام و نسل‌کشی برادران و خواهران فلسطینی از پیر، جوان، زن و کودک را می‌نماید را اعلام می‌داریم.

بمباران بی‌رحمانه بیمارستان غزه روحیه ددمنشانه این رژیم را هرچه بیشتر آشکار می‌نماید که قائل به هیچ قاعده‌ای نبوده و تمامی نماد‌های انسان‌دوستی و عدالت را پایمال می‌نماید در شرایطی که انسان‌های بی‌گناه و زخمی توسط کادر درمانی در بدترین شرایط در آن محل پناه گرفته و تحت درمان بودند.

همان‌گونه که وجدان‌های بیدار جامعه جهانی و شورای بین‌المللی کلیسای مسیحی فجایع غزه را محکوم نمودند از تمامی مجامع بین‌المللی و سازمان حقوق بشر تقاضا داریم این اعمال را محکوم و گام‌های مؤثر در جهت محکومیت و مجازات عاملین آن برداشته شود».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها