جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع):

قدرت اسرائیل رو به افول است

سرهنگ «عفت‌پناه» گفت: بمباران وحشیانه بیمارستانی المعمدانی در غزه توسط رژیم صهیونیستی و شهادت جمع زیادی از کودکان بی‌گناه نشان از قدرت اسرائیل ندارد بلکه خفت و ذلت این رژیم را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ - 21October 2023

قدرت اسرائیل رو به افول استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «محمدحسن عفت‌پناه» جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع) در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان بردسکن ضمن محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه، اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی به‌واسطه ضربه مهلکی که از سوی جبهه مقاومت اسلامی در جریان عملیات طوفان الاقصی متحمل شده اقدام به کودک‌کشی می‌کند و این امر نشانه ضعف و ناتوانی اسرائیل غاصب است.

وی افزود: اگر اسرائیل قدرت دارد، مردانه وارد جنگ شود نه اینکه بیمارستانی که جمع زیادی از مردم بی‌گناه در آن بستری هستند را مورد بمباران هوایی قرار دهد؛ این جنایت وحشیانه و هولناک نشان از ضعف، زبونی و درماندگی این رژیم دارد.

جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع) گفت: طی این چند روز در سراسر کشور مردم در تجمعات و راهپیمایی‌ها شرکت کردند و انزجار خود را نسبت به جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کردند. امیدواریم حرکت‌های مردمی در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی بسترساز سرنگونی رژیم جعلی اسرائیل باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار