پیشکسوت و راوی دفاع مقدس:

عمر رژیم کودک‌کش صهیونیستی رو به اتمام است

رئیسی گفت: عمر اسرائیل رو به اتمام است و ثمره خون‌هایی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی بر زمین ریخته می‌شود ازادی کشور فلسطین خواهد بود همچنین باید بدانیم حمله حماس به اسرائیل موجب شد ساختار ارتش این کشور برهم بریزد و تمامی جهانیان بدانند هیمنه ارتش این کشور پوچ و توخالی است.
کد خبر: ۶۲۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ - 21October 2023

عمر رژیم کودک‌کش صهیونیستی رو به اتمام است«خدامراد رئیسی» پیشکسوت و راوی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد، اظهار داشت: حدود ۷۵ سال پیش از تمامی یهودیان دنیا دعوت شد تا به کشور فلسطین رفته و زمین خریداری کنند، اما زمانی که مردم فلسطین متوجه نیت حقیقی اسرائیل شدند مبارزات خود را آغاز کردند البته نکته مهم این است که اسرائیل با خرید یک تکه زمین نواحی اطراف آن را نیز به زور تصاحب می‌کرد.

این پیشکسوت و راوی دفاع مقدس افزود: این مبارزات به جنگ شش روزه اعراب با اسرائیل منجر شد که در این جنگ اعراب شکست خوردند البته این مبارزات همچنان ادامه پیدا کرد و طی یک سال گذشته نیز شاهد بودیم که فشار اسرائیل بر نوار غزه افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه افزایش فشار اسرائیل بر مردم فلسطین موجب شد صبر نیرو‌های مقاومت فلسطین مانند حماس لبریز شود، ادامه داد: یکی از موضوعاتی که منجر شد اسرائیل در حمله اخیر حماس غافلگیر شود این بود که گمان می‌کرد میان حماس، جهاداسلامی و جبهه مقاومت اختلافاتی وجود دارد به همین جهت نیز شاهد بودیم پس از حمله حماس به اسرائیل چگونه سیستم امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل دچار لطمه شد.

رئیسی عنوان کرد: متاسفانه امپراطوری رسانه‌ای دنیا که تحت سلطه کشور‌های غربی قرار دارند سعی دارند این موضوع را به مردم القا کنند که حماس به شهروندان اسرائیلی حمله کرد و اتفاقات اخیر در نوار غره نیز نتیجه این حمله است، اما باید توجه داشته باشیم هدف از مطرح کردن این موضوع تنها این است که جنایات رژیم صهیونیستی توجیه و اذهان عمومی منحرف شود.

این پیشکسوت دفاع مقدس با تاکید بر اینکه اسرائیل در واقع یک پادگان نظامی است که تمامی افراد در آن مسلح هستند، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستان که مملو از زن، کودک و افراد غیرنظامی است دست به جنایت جنگی زده و در واقع یک هولوکاست دومی صورت گرفته است بنابراین باید تمامی آزادگان جهان نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

وی با اشاره به واکنش مردم و دولت‌های جهان به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی و آزادگان جهان نباید در برابر این اقدامات سکوت کنند و از هر روشی برای مقابله با این رژیم کودک‌کش استفاده کنند، همانگونه که رزمندگان بدون مرز نیز آمادگی خود را برای اعزام به فلسطین جهت کمک به مجروحان و مقابله با اسرائیل اعلام کردند.

رئیسی یادآور شد: عمر اسرائیل رو به اتمام است و ثمره خون‌هایی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی بر زمین ریخته می‌شود ازادی کشور فلسطین خواهد بود همچنین باید بدانیم حمله حماس به اسرائیل موجب شد ساختار ارتش این کشور برهم بریزد و تمامی جهانیان بدانند هیمنه ارتش این کشور پوچ و توخالی است.

این راوی دفاع مقدس بیان داشت: با توجه به تنش ایجاد شده در منطقه می‌توان گفت اسرائیل در حال سپری کردن سخت‌ترین سال‌های حیات خود است چراکه این رژیم به شدت تحقیر شده و تحلیلگران کشور‌های متعدد نیز بر این باور هستند که هیمنه اسرائیل از بین رفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اسرائیل سعی دارد با کشتار وقیحانه مردم مظلوم فلسطین جبهه مقاومت را وادار به واکنش بدون راهبرد مشخص کند و کشور ایران درگیر جنگ شود، از سمت مقابل نیز کشور‌های آمریکا، فرانسه و سایر حامیان اسرائیل وارد جنگ شوند، اما به لطف رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار هوشمندانه عمل می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار