جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی ۱.۵ برابر کره زمین را دریانوردی کرده است

امیر دریادار «کاویانی» گفت: به برکت انقلاب اسلامی، نیروی دریایی به جایگاهی رسید که ۱.۵ برابر کره زمین را دریانوردی کرده است.
کد خبر: ۶۲۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ - 19October 2023

نیروی دریایی ۱.۵ برابر کره زمین را دریانوردی کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار «حمزه علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، این دانشگاه را ابتکار انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: قبل از انقلاب تمامی نیروها توسط افسران خارجی تربیت می‌شد اما به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیدیم که با ناوگروه ۸۶ و ناوشکن ایرانی هشت ماه در دریاها به مأموریت پرداختیم.

وی افزود: این مأموریت در اوج اغتشاشات انجام شد و علی‌رغم اینکه آمریکایی‌ها تلاش می‌کردند کشورهای حاشیه به ما کمک نکنند اما ناوگروه مأموریت خود را به درستی انجام داده است.

این مسئول با اظهار اینکه ورود به دریاها اوج عظمت جوان ایرانی را نشان می‌دهد، عنوان کرد: در این مأموریت ۱.۵ برابر دور کره زمین را دریانوردی کردیم و این اوج اراده جوانان فارغ التحصیل دانشگاه دریایی بوده است.

امیر دریادار کاویانی با عنوان اینکه نیروی دریایی محصول اراده حضرت امام راحل و تربیت و پرورش جوانان دانشگاه دریایی است، خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله در سال تحصیلی جدید با اقدامات بزرگی نظیر ناوگروه ۸۶ مواجه شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار