در اجتماع فعالان و یاوران فلسطین؛

نماینده جهاد اسلامی در ایران: مهم‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی/ جمهوری اسلامی ایران در حال راهبری مرحله جدیدی در تاریخ است

ناصر ابوشریف با تاکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی با دقت بالا و برنامه‌ریزی شده اجرا شد، گفت: یکی از دستاورد‌های این عملیات اتحاد امت اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۶۲۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ - 16October 2023

نماینده جهاد اسلامی در ایران: مهم‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی/ جمهوری اسلامی ایران در حال راهبری مرحله جدیدی در تاریخ استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر ابو شریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، در اجتماع بزرگ فعالان و یاوران فلسطین که امروز (دوشنبه) به‌همت دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در بوستان ورشو برگزار شد، اظهار داشت: طوفان‌الاقصی عملیاتی بی‌نظیر بود که با برنامه و دقت بالا توسط مقاومت اسلامی اجرا شد؛ البته نصرت الهی در این عملیات کاملأ مشهود است و این پیروزی الهی قطعا ادامه خواهد داشت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه امت اسلامی باید در برابر دشمن صهیونیستی متحد باشند، تصریح کرد: یکی از دستاورد‌های مهم عملیات طوفان‌الاقصی اتحاد امت اسلامی است؛ چرا که در جریان این عملیات شاهد حمایت امت اسلامی از شیکاکو گرفته تا اندونزی از ملت مظلوم فلسطین که در شدیدترین حملات صهیونیست‌ها قرار دارند، هستیم.

وی با اشاره به اینکه در جریان بمباران هوایی صهیونیست‌ها بیش از ۱۳ هزار نفر از مردم غزه شهید و مجروح شده‌اند، بیان داشت: مواضع غربی‌ها در قبال تصاویر جعلی و بازسازی شده قابل تامل است، غربی‌ها در مواجهه با این تصاویر جعلی گریه می‌کنند، اما در مقابل تصاویر واقعی کودکان غزه که توسط صهیونیست‌ها به این بلا گرفتار شده‌اند، سکوت اختیار می‌کنند.

ابوشریف با انتقاد از جوبایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از جنایات صهیونیست‌ها او را مسیج دجال خواند و افزود: تمام مقامات و مسئولان غربی نیز مثل بایدن مسیح دجال هستند، چون در گفتار گویا مسیح واقعی هستند، اما در عمل مسیح دجال می‌شوند.

وی در پایان ضمن اعلام اینکه ملت فلسطین نیازمند حمایت هستند، با تاکید بر اینکه امت اسلامی باید در حق مشروع خود ثابت قدم باشند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال راهبری مرحله جدیدی در تاریخ است که ان‌شاالله پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار