در نشست ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

رئیس ستاد انتفاضه و قدس: عملیات طوفان الاقصی پیش‌دستانه و بازدارنده بود

«شریف» گفت: عملیات طوفان الاقصی، یک عملیات پیش‌دستانه تلقی می‌شود که برای متوقف کردنِ تداوم جنایات اسرائیل صورت گرفت و جبهه مقاومت برای جلوگیری از ادامه این جنایات، راهی جز طراحی و انجام این عملیات نداشت.
کد خبر: ۶۲۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ - 10October 2023

رمضان شریف: عملیات طوفان الاقصی پیش‌دستانه و بازدارنده بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جلسه ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز (سه‌شنبه) با حضور «رمضان شریف» رئیس این ستاد، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو ستاد در محل دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

شریف در این نشست با بیان اینکه موضوع فلسطین برای مردم ایران موضوع تازه‌ای نیست و ملت ایران به‌طور مستمر حوادث سرزمین‌های اشغالی را پیگیری کرده و همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین بوده است، اظهار داشت: دشمن با تبلیغات رسانه‌ای تلاش می‌کند تا این عملیات را به خارج از سرزمین فلسطین و اراده مردم آن، مربوط کند.

وی تأکید کرد: اقدامات میدانی و عملیات طوفان الاقصی با اراده و تکیه بر توانمندی جوانان داخل فلسطین صورت گرفت، ولی دشمن سعی دارد اینگونه القاء کند که این عملیات تنها به مردم فلسطین مربوط نبوده و توانمندی جوانان فلسطینی را کم‌رنگ جلوه دهد.

شریف خاطرنشان کرد: رخداد‌های میدانی نشان می‌دهد که این عملیات، نتیجه اراده و خواست مردم فلسطین و متکی به توانمندی و تلاش جوانان فلسطینی است که در میدان حضور دارند و شهید می‌دهند و تا پای جان، برای آزادی سرزمین مادری خود، ایستاده‌اند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس افزود: ما این تلاش رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن را محکوم می‌کنیم؛ چرا که جوانان فلسطینی در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس، به‌شدت توانمند و مصمم هستند.

شریف با اشاره به اینکه، نگاه نسل جدید و جوانان فلسطینی، با نسل‌های قبل تفاوت دارد، عنوان کرد: جوانان فلسطینی، برای آزادی سرزمین خود بسیار مصمم‌تر از پدران و مادران خود هستند و این عملیات، ناشی از طراحی، مبارزات و مجاهدت‌های خود آنان است. دشمن می‌خواهد اینگونه تلقی شود که هدایت، حمایت و اراده آن، از بیرون از سرزمین‌های اشغالی است و ما باید در این خصوص روشنگری کنیم.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی و ملت‌های اسلامی و آزادی‌خواهان جهان، همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده و هستند؛ اما مبارزات میدانی، میان مردم فلسطین و اسرائیل است و هیچ شخصی نمی‌تواند آن را به خود نسبت دهد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: لازم است در تبلیغات، گفتمان‌ها و ادبیات خود، به این موضوع توجه کنیم و این واقعیت را بیان کنیم که این موفقیت‌ها، تنها حاصل راهبرد‌ها و تلاش‌های جبهه مقاومت است و خدا نیز به حرمت خون شهیدان، آن‌ها را یاری داده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار