دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار می‌کند؛

رویداد حمایت از طرح‌های فناورانه در حوزه هوش مصنوعی

دانشگاه جامع امام حسین (ع) رویدادی را با عنوان «حمایت از ایده و طرح‌های فناورانه در حوزه کاربرد‌های هوش مصنوعی در کلان‌داده» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۲۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ - 16October 2023

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مرکز رشد واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه جامع امام حسین (ع) به‌منظور حمایت از صاحبان ایده‌های فناورانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان حوزه هوش مصنوعی، اقدام به برگزاری رویداد با عنوان «حمایت از ایده و طرح‌های فناورانه در حوزه کاربرد‌های هوش مصنوعی در کلان‌داده» (متن، صوت، تصویر و ویدئو) کرده است.

هوش مصنوعی و کلان‌داده دو فناوری نوظهور هستند که با سرعت زیادی در حال توسعه و تکامل هستند. این دو فناوری می‌توانند در کنار یکدیگر، تحولات چشمگیری در زمینه‌های مختلف ایجاد کنند؛ بر این اساس رویداد حمایت از ایده‌های کاربرد هوش مصنوعی در کلان‌داده، با هدف شناسایی و حمایت از ایده‌های نوآورانه در این حوزه برگزار می‌شود.

این رویداد فرصتی را برای افراد و تیم‌های علاقه‌مند فراهم می‌کند تا ایده‌های خود را در معرض دید متخصصان و سرمایه‌گذاران قرار دهند؛ لذا رویداد مورد اشاره در محور‌های جمع‌آوری هوشمند داده، ذخیره‌سازی و فراخوانی هوشمند داده، تحلیل هوشمند داده، بصری‌سازی هوشمند داده و جستجوی هوشمند داده، برگزار خواهد شد.

رویداد حمایت از طرح‌های فناورانه در حوزه هوش مصنوعی

از این روی، تمام صاحبان ایده‌های فناورانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان حوزه هوش مصنوعی می‌توانند ۱۵ مهر تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت «کوشا» به نشانی kushaideas.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات اولیه اقدام  کنند و در آن طرح‌های توسعه نوآوری و فناوری در حوزه فناوری هوش مصنوعی را به ثبت برسانند.

طرح‌های ارسالی در کارگروه تخصصی بررسی طرح‌های فناورانه، داوری و ارزیابی و پس از تأیید، با صاحبان طرح‌ها تماس حاصل خواهد شد.

مهلت ثبت نام دریافت ایده‌ها ۱۵ مهر تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ تعیین شده که اهدای جوایز نقدی به نفرات برتر، ورود طرح‌های برگزیده به دوره‌های رشد و شتاب‌دهی، منتورینگ و مشاوره تخصصی توسط اساتید برتر، حمایت مالی کامل برای پرورش ایده‌ها و طرح‌ها و تولید محصول و حمایت و مشارکت در تجاری‌سازی محصولات تولیدی، مزایا و حمایت‌هایی است که برای این رویداد تعیین شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار