مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد:

کتاب خاطرات حجت‌‌الاسلام «علی‌محمد سلطانی» چاپ شد

خسروی‌راد گفت: در ادامه تدوین و نشر خاطرات روحانیون ایثارگر استان یزد خاطرات روحانی جانباز و جهادی حجت‌الاسلام «علی‌محمد سلطانی» در کتاب «شکوه عشق» به چاپ رسید.
کد خبر: ۶۲۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ - 14October 2023

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد از انتشار و چاپ کتاب «شکوه عشق» روایت خاطرات حجت الاسلام «علی محمد سلطانی» خبر داد.

وی اظهار داشت: در ادامه تدوین و نشر خاطرات روحانیون ایثارگر استان یزد خاطرات روحانی جانباز و جهادی حجت الاسلام «علی محمد سلطانی» به چاپ رسید.

خسروی راد افزود: این کتاب به خاطرات روز‌های کودکی، انقلاب، دفاع مقدس و بعد آن را پرداخته است و خواننده می‌تواند با مطالعه این کتاب در هر مرحله از زندگی راوی حضور یافته شرایط را درک کند اهمیت این گونه آثار در تبیین دلایل وقوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین نقش طلاب و روحانیون در این دو رخداد است.

وی ادامه داد: حجت الاسلام سلطانی از اعضای پرتلاش جهاد سازندگی یزد بار‌ها در جبهه‌های جنگ حضور یافت و به درجه جانبازی نائل آمد و اکنون در عرصه‌های مختلف مشغول به خدمت است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد گفت: تدوین این کتاب را «محمدرضا کلانتری سرچشمه» بر عهده داشته است و مصاحبه آن توسط «محمد مهدی روح پرور» صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار