در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

توضیحات فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره ایجاد پایگاه در قطب جنوب

امیر دریادار ایرانی درباره احداث پایگاه نظامی ایران در قطب جنوب گفت: برای تحقق این موضوع، باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده شود.
کد خبر: ۶۲۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰ - 22October 2023

توضیحات فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره ایجاد پایگاه در قطب جنوبامیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره برنامه‌ها و تمهیدات صورت گرفته برای احداث پایگاه  ایران در قطب جنوب اظهار داشت: در این راستا باید همه ظرفیت‌های موجود در کشور پای کار بیایند و دست در دست هم دهیم تا ان‌شاءالله پرچم ایران اسلامی را در آن منطقه از جهان به اهتزاز درآوریم.

امیر ایرانی ادامه داد: این پایگاه متعلق به مردم و به‌خصوص دانشمندان ایران اسلامی است و ما وظیفه ایجاد و تأمین امنیت آن را به عهده داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به این سوال که آیا پایگاه ایران در قطب جنوب دائمی خواهد بود، عنوان کرد: این تدبیر باید ابلاغ شود.

دریادار ایرانی همچنین درباره میزان آمادگی نیروی دریایی ارتش برای مقابله با تهدیدات گفت: آمادگی و اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌حدی بالاست که می‌تواند با هرگونه تهدیدی مقابله کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار