رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی درهم شکست

اسماعیلی گفت: عملیات نظامی نیرو‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و این پیام را داد که مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم پیروز است.
کد خبر: ۶۲۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ - 10October 2023

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی درهم شکستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «ولی اسماعیلی» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به عملیات مقتدرانه نیرو‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها، اظهار داشت: رزمندگان مقاومت در یک عملیات غافلگیرانه به رژیم اشغالگر قدس حمله کردند و مقاومت و ایستادگی خود را به جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» ضربه نظامی بزرگ به رژیم صهیونیستی بود، ادامه داد: عملیات نظامی نیرو‌های مقاومت و فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و این پیام را داد که مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم پیروز است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بار‌ها در فرمایشات خود گفته بودند که عمر این رژیم غاصب بسیار کوتاه است، تاکید کرد: رهبر انقلاب قاطعانه فرمودند در آینده نزدیک پیروزی مقاومت را خواهید دید. شکی در این مسأله نیست و قطعاً ملت فلسطین به وطن خود بازخواهد گشت و مقاومت به پیروزی قطعی می‌رسد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اخیراً رهبر معظم انقلاب فرمودند که قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مانند شرط‌بندی روی اسب بازنده، محکوم به باخت است که همه کشور‌ها به ویژه کشور‌های منطقه که به دنبال عادی‌سازی روابط خود با این رژیم منحوس و کودک‌کش هستند، بهتر است از وقایع اخیر و عملیات طوفان الاقصی درس عبرت بگیرند و دست از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بردارند.

اسماعیلی با بیان اینکه ضربه جبهه مقاومت به اسرائیل، شمارش معکوس نابودی این رژیم را کلید زد، تصریح کرد: مقاومت تنها راه ایستادگی و پیروزی در برابر صهیونیست‌هاست و امیدواریم به زودی ریشه این رژیم کودک‌کش و غاصب کنده شود.

وی بیان کرد: متأسفانه بسیاری از کشور‌های غربی و مدعیان آزادی در همه این سال‌ها چشمان خود را روی جنایات صهیونیست‌ها بسته بودند و در مقابل وحشی گری‌ها آنان سکوت محض می‌کردند، که باید امروز ببینند نیرو‌های مقاومت بدون تکیه بر آنان چگونه مقتدرانه در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی کرده و آنان را به خفت و خواری کشاندند. 

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار