مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب «الهی» در یزد

خسروی راد گفت: در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی کتاب «الهی» در مدارس علمیه یزد حوزه علمیه حضرت نرجس (سلام الله علیها) و حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) برگزار شد و هدایایی به ۵ نفر از شرکت کنندگان تقدیم شد.
کد خبر: ۶۲۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ - 09October 2023

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب «الهی» در یزد خبر داد.

خسروی راد گفت: در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی در مدارس علمیه یزد حوزه علمیه حضرت نرجس (سلام الله علیها) و حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) برگزار شد و هدایایی به ۵ نفر از شرکت کنندگان تقدیم شد.

وی با بیان اینکه کتاب «الهی» توسط انتشارات خط شکنان وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد چاپ و منتشر شده است افزود: تصمیم بر این است که شیوه برگزار این مسابقه برخلاف روش مرسوم و در جزئی از کتاب به صورت کتاب باز انجام شود و شرکت کنندگان قسمت مشخص شده را مطالعه و در بلافاصله به سوال‌ها جواب دهند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد خاطرنشان کرد: کتاب «الهی» که به خاطرات همسر سردار شهید حجت الاسلام «محمودرضا ساعتیان» پرداخته است در این مسابقه مورد مطالعه قرار گرفت. شهید حجت الاسلام ساعتیان از فرماندهان دفاع مقدس و از مبلغین معارف اهل بیت بود که در سه سنگر تحصیل تبلیغ جبهه‌های رزم به مجاهدت پرداخت و در تاریخ ششم خرداد ۱۳۶۷ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها