بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به مناسبت هفته فراجا

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد در بیانیه ای هفته فراجا را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۲۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ - 08October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد در بیانیه ای هفته فراجا را گرامی داشت. 

متن بیانیه بدین شرح است:

هر سال چنین ایامی از سیزدهم مهرماه به نام هفتۀ فراجا نامگذاری شده است. بدون شک زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل جان‌برکف فراجا در همۀ بخش‌های مختلف آن بر کسی پوشیده نیست.

این دلیرمردان به عنوان حافظان امنیّت و آرامش مردم در جامعه، نقش مهمّی را ایفا می‌کنند که به سادگی و بدون توجّه نمی‌توان از کنار آن گذشت. نقشی که رهبر معظّم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدّظله‌العالی) در فرمایشات خود بدین‌گونه به آن اشاره می‌فرمایند: «نیروی انتظامی با تأمین امنیت مردم، زمینه‌ساز تأمین آبروی نظام جمهوری اسلامی می‌شود. امنیت کشور در ناامنی کنونی منطقه، مثال‌زدنی است.

در شرایطی که دست‌های آلودۀ دشمنان، بذر تروریست را در منطقه پاشیده‌اند، تأمین امنیت کشور و همچنین مقابلۀ نیروی انتظامی با مفاسد و اشرار، بسیار حائز اهمیت است.» 

درحقیقت هفتۀ فراجا فرصتی است که ضمن یادآوری رشادت‌های همۀ پرسنل خدوم این مجموعه، قدر اقدامات خالصانه و بدون‌چشمداشت آنان را بدانیم. چه خوب و بجاست که یاد کنیم از همۀ شهدای دلاور و سرفراز فراجا که جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند.

روزی نیست از گوشه‌گوشۀ میهن اسلامی‌مان خبر فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان را نشنویم که برای کوتاه‌کردن دست دشمنان از اهداف پلیدشان در ضربه‌زدن به امنیّت کشور و ایجاد ناامنی و بهم‌ریختن آرامش روحی و روانی جامعه، بهترین چیز یعنی جان‌شان را تقدیم می‌کنند.

ادارۀ کل‌ حفظ‌ آثار و نشر‌ ارزش‌های‌ دفاع‌ مقدس‌ استان‌ یزد ضمن گرامیداشت هفتۀ فراجا در سال ۱۴۰۲ که با عنوان "شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگذار" نامگذاری شده است، از تک‌تک عزیزان و خادمان مردم در این مجموعۀ پرافتخار، تشکر و قدردانی می‌کند.

امید که همۀ ما با رعایت قانون در تمامی جوانب آن، به انجام رسالت بزرگ فراجا در برقراری نظم و امنیّت جامعه کمک کنیم و یادمان نرود اگر زحمات بیدریغ این عزیزان نبود، آرامش جامعه وضعیت کنونی را نداشت. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار