یادداشت/ رسول حسنی

انتفاضه رسانه؛ راهبردی در تبیین «طوفان الاقصی»

«طوفان الاقصی» ضربه‌ای کاری بر پیکره دژخیم صهیونیسم است، این اتفاق برای رسیدن به فتح نهایی نیازمند انتفاضه رسانه جهان اسلام است.
کد خبر: ۶۲۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۵ - 09October 2023

انتفاضه رسانه؛ راهبردی در تبیین «طوفان الاقصی»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس ـ رسول حسنی؛ فلسطین تنها یک سرزمین اشغال شده به دست رژیم صهیونیستی نیست. نام فلسطین و سرزمین فلسطین بخشی از فرهنگ مقاومت در جهان اسلام است. نمی‌توان به این محدوده جغرافیایی تنها به مثابه یک کشور غصب شده نگریست. ورود رژیم صهیونیستی به این منطقه و تشکیل کشور جعلی اسرائیل به معنای هدم بخشی وسیع از باور ادیان ابراهیمی حتی یهودیت است.

به بیان دیگر، رویای نیل تا فرات رژیم صهیونیستی عملا به معنای حذف همه جهان اسلام است؛ بنابراین مبارزه با رژیم آپارتاید صهیونیستی، مبارزه با جبهه کفر است. رهایی فلسطین از زیر چکمه‌های خونین اسرئیل، خواسته‌ای فراتر از آرمان و آرزو و شعار صرف برای مسلمانان و بخشی مهم از تحقق تمدن نوین اسلامی است. در طول نزدیک به یک قرن از حضور خصمانه یهودیان افراطی در فلسطین خیزش‌هایی موسوم انتفاضه برای آزادی فلسطین شکل گرفت که پیروز‌های مقطعی نیز حاصل کرد. تجربه‌های این انتفاضه‌ها باعث اعتماد به نفس در مردم این سرزمین شد.

«طوفان الاقصی» آخرین اقدام ضد صهیونیستی است که توانست لرزه بر اندام رو به مرگ اسرائیل بیندازد و بی‌ثباتی خانه عنکبوت را به اثبات برساند. اکنون که جوانان فلسطینی مقتدارنه و بدون هراس از عربده‌جویی‌های پوشالی و تهی رژیم صهیونیستی ارکان اسرائیل را متزلزل کرده‌اند لازم است تا کشور‌های اسلامی برای حمایت از حرکت «طوفان الاقصی» انتفاضه رسانه را به راه بیندازند و در آن مشارکت فعال داشته باشند.

انتفاضه رسانه باید تبیین‌گر «طوفان الاقصی» باشد، اینکه جهان اسلام در هیچ نقطه‌ای ملتی مستضعف و نیازمند غرب و شرق نیست. جهان اسلام به تاسی از نهضت آزادی بخش و متعالی امام خمینی (ره) در اوج اقتدار خود قرار دارد و می‌تواند قدرتی اثرگذار در دنیا باشد. همچنان که رسانه‌های غرب و وابستگان آن همجمه‌ای بی‌امان علیه «طوفان الاقصی» به راه انداخته‌اند و از رژیم صهیونیستی چهره‌ای مظلوم و بی‌پناه ساخته‌اند، رسانه‌های جهان اسلام باید در انتفاضه‌ای دیگر در جهاد تبیین، از حقانیت «طوفان الاقصی» دفاع کنند.

بدون شک «طوفان الاقصی» با هر نتیجه‌ای در تاریخ به نیکی ثبت و به نمادی از اقتدار و عزت مسلمانان و نه فقط فلسطینیان تبدیل خواهد شد. امروز که جوانان جبهه مقاومت در خط مقدم این جهاد عظیم قرار دارند، افسران جنگ نرم نیز باید افند رسانه خود را مجهز به سلاح تبیین کنند و در این جبهه نیز تار و پود امپراطوری رسانه غرب را در هم بپیچند. بدون شک فتحی که در جبهه جنگ نرم حاصل شود، فتحی مانا، پویا و اثرگذار خواهد بود و می‌تواند به فتحی مبین که همان حذف رژیم صهیونیستی است منجر شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار