استاندار کرمان:

انجام وظیفه و تکلیف، توجه به خداوند و شهادت در کار پلیس وجود دارد

«فداکار» گفت: انجام وظیفه و تکلیف، توجه به خداوند و شهادت در کار پلیس وجود دارد. ضمن اینکه این سازمان نیاز دارد از تحلیل‌های روز استفاده کند. اخلاق مداری خیلی مهم است و مردم جز این از پلیس انتظار ندارند.
کد خبر: ۶۲۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 07October 2023

انجام وظیفه و تکلیف، توجه به خداوند و شهادت در کار پلیس وجود دارد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محمدمهدی فداکار» صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمان به مناسبت هفته فراجا اظهار داشت: پلیس روزانه بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از پلیس افزود: ارتباط زیاد مردم با فراجا ایجاب می‌کند روحیه مردم‌داری و احترام به مردم همانگونه که وجود دارد، افزایش پیدا کند.

فداکار با اشاره به مهربانی همراه با اقتدار پلیس بیان کرد: پلیس مقتدر است و در حوادث سال گذشته خود را نشان داد. علی‌رغم اینکه دشمن سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بود اما پلیس در کنار سایر دستگاه‌ها بدون سلاح در صحنه حاضر شد و کار بزرگی انجام داد.

وی با اشاره به خدامحوری و معنویت پلیس اظهار کرد: انجام وظیفه و تکلیف، توجه به خداوند و شهادت در کار پلیس وجود دارد. ضمن اینکه این سازمان نیاز دارد از تحلیل‌های روز استفاده کند. اخلاق مداری خیلی مهم است و مردم جز این از پلیس انتظار ندارند.

فداکار در پایان با بیان اینکه همه حرکت ما، برخورد و تصمیمات باید بر محور قانون باشد، گفت: از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی که حتی در ایام تعطیل حضور پررنگ‌تری در برخی نقاط دارند، قدردانی می‌کنم.

در این مراسم که همزمان با سومین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار شد، از خانواده شهدای انتظامی، مدیران و کارکنان نمونه و پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان کرمان تجلیل شد و در پایان یگان‌های مستقر در میدان، رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار