بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد در بیانیه ای هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. 
کد خبر: ۶۱۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ - 24September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد در بیانیه ای هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. 

متن بیانیه بدین شرح است: 

هر سال چنین ایّامی از ۳۱ شهریورماه تا هفتم مهرماه مصادف با هفتۀ بزرگداشت دفاع‌مقدس است. هفتۀ دفاع‌مقدس علاوه بر یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان، آزادگان، جانبازان و همۀ اقشار مردم و گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای والاقدر و عالی‌مقام، فرصتی است تا دستاورد‌های این اتّفاق عظیم و بزرگ را دریابیم و از آن بهره ببریم.

بنا به فرمایش رهبر معظّم انقلاب اسلامی مدّظله‌العالی، در این دفاع‌مقدّس ملت ایران نشان داد که در سایۀ اتحاد، در سایۀ ایمان به خدا، در سایۀ حُسن‌ظن به خدای متعال و اعتقاد به صدق وعدۀ الهی، می‌تواند از همۀ گذرگاه‌های دشوار عبور کند و می‌تواند در مقابل دشمنان بایستد و می‌تواند دشمن را وادار به هزیمت و عقب‌نشینی کند؛ بنابراین دفاع‌مقدّس به عنوان یک الگوی سرآمد برای همۀ ما در تمام برهه‌ها و تنگنا‌های پیش رو، گره‌گشا و به مانند یک چراغ راه است.

طبق فرمودۀ مقام عظمای ولایت (مدّ‌ظله‌العالی) که با اطمینان می‌فرمایند مثل دفاع‌مقدس، جوان‌های ما امروز هم می‌توانند همۀ مشکلات را حل کنند، چارۀ کار اعتماد به جوانان زبده، بادانش و ماهر است تا مسیر تعالی و پیشرفت اهداف والای انقلاب اسلامی تا رسیدن به مقصد نهایی، با سرعت طی شود.

ادارۀ کل‌ حفظ‌ آثار و نشر‌ ارزش‌های‌ دفاع‌ مقدس‌ استان‌ یزد در هفتۀ دفاع‌مقدس سال ۱۴۰۲ که مزیّن به شعار «ما متّحدیم» شده است، یاد و خاطرۀ امام عزیز و همۀ شهدای سال‌های شور و حماسۀ دفاع‌مقدس را گرامی می‌دارد.

امید که همۀ ما در ادامه‌دادن مسیر شهدا که در رأس آن حمایت از جایگاه رفیع ولایت فقیه و اطاعت‌پذیری محض از فرمایشات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدّظله‌العالی است، ثابت‌قدم و مصمّم باشیم. ان‌شاء‌الله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار