امام جمعه بخش بهمن:

یکی از اهداف دشمنان تحریف وقایع و حقایق دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: امروزه از هدف‌ها و طرح‌های مهم دشمن در جنگ روایت‌ها تحریف وقایع و حقایق جنگ است.
کد خبر: ۶۱۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 22September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «علیزاده» امام جمعه بخش بهمن اظهار داشت: در جنگ روایت‌ها علیه ایران بر اساس برخی شواهد، ۵۰ پروژه مهم در دستور کار اتاق جنگ نرم دشمن قرارگرفته است و یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها، تحریف وقایع و حقایق جنگ دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: هدف از این تحریف‌ها خدشه دار کردن ارزش‌های دفاع مقدس است.

خطیب جمعه بخش بهمن گفت: دشمنان می‌خواستند در جنگ تحمیلی دفاع مقدس، جمهوری اسلامی را از بین ببرند و این انقلاب بی نظیر را سرکوب کنند و اکنون هم هدفشان همین است و دفاع مقدّس، کشور را از تهاجم‌های نظامیِ محتمل تا حدود زیادی ایمن کرد.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن با اشاره به آثار دفاع مقدس اظهار داشت: رشد و استحکام فکر مقاومت در کشور از آثار دفاع مقدس است و ما در سال‌های بعد از جنگ انواع فتنه‌ها را داشتیم، ولی به لطف خداوند همه آن‌ها با شکست مواجه شد، چون این فرهنگ مقاومت در بین مردم نهادینه شده است.

وی افزود: این فرهنگ مقاومت امروز، ناشی از دفاع مقدس است و حضور معنوی ایران در منطقه و اوج گیری فرهنگ مقاومت، فریاد آمریکا درآورده است.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آتش نا آرامی و اعتراض بر جان رژیم رو به زوال صهیونیستی افتاده.

حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: در شرایطی که رژیم صهیونیستی در سال گذشته نقش مهمی در شعله ور سازی آشوب‌ها داشت، امسال نیز یک هفته قبل از ۲۵ شهریور جلسه مهمی با چهره‌های ارشد رسانه‌ای شبکه‌های خبری ضد ایران برگزار کرد، اما نتیجه آن همه تلاش، آتشی است که اکنون ماه هاست به جان خودش افتاده و روز به روز در حال فراگیری است.

وی افزود: استیصال رژیم اشغالگر قدس در منطقه غرب آسیا به نقطه اوج رسیده است و نشانه‌های نابودی و محو رژیم صهیونیستی هویدا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار