نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ایمان و تقوای رزمندگان اسلام رمز پیروزی آن‌ها در دوران دفاع مقدس بود

حجت‌الاسلام «نکونام» گفت: باید به این موضوع توجه کنیم که ایمان و تقوا از مهم‌ترین عوامل کسب پیروزی در تمامی ادوار اعم از انقلاب، دفاع مقدس و سال‌های پس از آن‌ها بود.
کد خبر: ۶۱۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 22September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در رژه نیرو‌های مسلح استان که به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ۴۳ سال پیش در تاریخ ۳۱ شهریورماه دشمنان جمهوری اسلامی ایران با این خیال که به دلیل نوپا بودن انقلاب می‌توانند به راحتی به اهداف شوم خود دست پیدا کرده و ملت ایران را تحت فرمان خود داشته باشند، جنگ تحمیلی را آغاز کردند؛ اما به خوبی فهمیدند که این هدف تنها یک خیال پوچ است.

وی با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران لبیک گفته عاشورا و پرورش‌یافته مکتب حسینی هستند و به راحتی دست از اهداف و آرمان‌های خود برنمی‌دارند، افزود: پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس نیز ملت ایران این موضوع را بار‌ها و فتنه‌ها گوناگون دشمنان علیه کشور ثابت کرده‌اند. در آینده نیز مردم ایران همچنان در برابر فتنه‌های دشمنان محکم و استوار خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید به این موضوع توجه کنیم که ایمان و تقوا از مهم‌ترین عوامل کسب پیروزی در تمامی ادوار اعم از انقلاب، دفاع مقدس و سال‌های پس از آن‌ها بود؛ چراکه ممکن است نیروی مسلح و مردم مقاوم در جای دیگر نیز وجود داشته باشد، اما آنچه موجب ماندگاری یک حرکت و مانع فنای آن می‌شود، ایمان و تقوا است.

نکونام با بیان اینکه دفاع مقدس موجب ماندگاری انسان‌ها و به عظمت و کرامت رساندن آن‌ها است، عنوان کرد: وجود سنگر‌های تلاوت قرآن، دعای ندبه، کمیل، توسل، زیارت عاشورا، ارتباط و انس با اهل بیت (ع)، راز و نیاز مخفیانه و دور از ریای رزمندگان اسلام در دورا دفاع مقدس موجب شد که عنایت پروردگار شامل حال مردم و انقلاب اسلامی شود.

وی اضافه کرد: تداوم انقلاب اسلامی با معنویت، تقوا، ایمان، اخلاص، خداباوری، پاکی و فضیلت حاصل می‌شود و باید مواظب باشیم درگیر دنیامحوری نشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: وحدت، همدلی، اعتقاد به ارزش‌های دینی، نماز جماعت، مساجد، نماز جمعه و حضور بزرگ و فخرآفرین در تمامی دوره‌ها رمز ماندگاری و تداوم بخشیدن به انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها