اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام؛

هفته دفاع مقدس یادآور عظمت ایستادگی ملت بزرگ ایران مقابل دنیای استکبار است

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اقتدار ایران قوی را مدیون گنجینه عظیم دفاع مقدس اعلام کرد.
کد خبر: ۶۱۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ - 21September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ضمن صدور اطلاعیه‌ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

هفته دفاع مقدس یادآور عظمتِ ایستادگی ملت بزرگ ایران مقابل ائتلاف دنیای استکبار است که به خیال خام خود می‌خواستند با اجیرکردن مهره‌ای به نام صدام، چندروزه تهران را فتح کرده و نهال نوپای انقلاب اسلامی را ریشه کن کنند؛ اما از وعده الهی مبنی‌بر پیروزی جبهه حق غافل بودند.

هفته دفاع مقدس یادآور تدابیر داهیانه فرماندهی معظم کل قواست که با نفوذ معنوی در قلوب رزمندگان اسلام جای داشت و با یک اشاره ایشان، از جان و مال و هستی خود برای حفظ ارزش‌های اسلامی و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران گذشتند.

هفته دفاع مقدس، گنجینه عظیمی است که تمام دستاورد‌ها و اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران قوی را مدیون آن هستیم و دنیای قدرت‌ها را نیازمند تولیدات دفاعی فرزندان مؤمن و انقلابی ایران عزیز کرده است.

ما پاسداران، سربازان و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا بویژه سردار دل‌ها سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، اعلام می‌کنیم؛ با عزم جزم و اراده‌ای قوی‌تر از همیشه، با اتکا به قدرت لایزال الهی و استفاده از تجربیات و دستاورد‌های بی‌نظیر دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، به پشتیبانی ملت قهرمان و هم‌افزایی سایر نیرو‌های مسلح، برای تحقق آرمان‌های امامین انقلاب و حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقابله با انواع تهدیدات دشمنان آماده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار