فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش مطرح کرد؛

انتقال مفاهیم و تجربیات دفاع مقدس به دانشجویان/ نباید هیچ‌گاه دفاع مقدس را فراموش کنیم

امیر ولی‌وند زمانی با بیان اینکه یکی از اقدامات ما به‌عنوان متولی حوزه آموزش انتقال تجربیات به دانشجویان و نسل امروز است، گفت: امروز وظیفه داریم مفاهیم و تجربیات خود را به افرادی که جنگ را درک نکرده‌اند و فقط در مورد آن خوانده‌ و شنیده‌اند، منتقل کنیم.
کد خبر: ۶۱۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ - 21September 2023

گرامیداشت هفته دفاع مقدس بحث آغاز فداکاری و رشادت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس آجا) در آئین اختتامیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع ارتش که صبح امروز (پنجشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در گرامی‌ داشتن هفته دفاع مقدس، بحث تجاوز نیست، بلکه بحث آغاز فداکاری و رشادت است و در حقیقت، ما این موضوع را گرامی می‌داریم.

امیر ولی‌وند زمانی با بیان اینکه یکی از اقدامات ما به عنوان متولی حوزه آموزش انتقال تجربیات و موارد با اهمیت به دانشجویان و نسل امروز است، گفت: امروز وظیفه داریم مفاهیم و تجربیات خود را به افرادی که جنگ را درک نکرده‌اند و فقط در مورد آن خوانده‌ و شنیده‌اند، منتقل کنیم.

فرمانده دافوس ارتش با اشاره به هفته دفاع مقدس و اینکه نباید هیچگاه دفاع مقدس را فراموش کنیم، افزود: ما در دفاع مقدس با رژیم بعث عراق جنگ کردیم و نه کشور عراق و امروز دانشجویان عراقی در کنار دیگر دانشجویان خارجی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

وی گفت: ما در این دانشگاه علاوه بر آموزش مفاهیم راهبردی و تاکتیکی فرهنگ دفاع، ایثار و از خودگذشتگی را به آن‌ها منتقل می‌کنیم.

فرمانده دانشگاه جمگ ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه امروز باب شهادت بسته نشده و ممکن است که مکان آن متفاوت شده باشد، افزود: ما این لباس را برای دفاع از نظام و این آب و خاک مقدس پوشیده‌ایم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار