در آیین رونمایی از کتاب «سیطره»؛

وزیر اطلاعات: پرونده‌های موفقیت‌‌آمیز اطلاعاتی را کتاب می‌کنیم

حجت‌الاسلام خطیب انتشار کتاب «سیطره» را اقدامی مهم در راستای جهاد تبیین دانست و گفت: پرونده‌های موفقیت‌‌آمیز اطلاعاتی که نشان‌دهنده عظمت انقلاب اسلامی باشد را در اختیار هنرمندان و نویسندگان قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۶۱۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ - 20September 2023

خطیب: پرونده‌های موفقیت‌های اطلاعاتی را در اختیار هنرمندان قرار می‌دهیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات عصر امروز (چهارشنبه) در آیین رونمایی از کتاب «سیطره» ضمن گرامی‌داشت هفته‌ دفاع مقدس اظهار داشت: همزمانی این رونمایی با ایامی که تمامی دشمنان با یک جنگ ترکیبی در جهت ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران قوی، تلاش می‌کنند را تبریک می‌گویم؛ همچنین همزمانی آن را با تاریخ ۲۸ شهریور که تعیین و تکلیف توافقنامه امنیتی ایران و عراق درباره تعیین تکلیف گروه‌هک‌های تجزیه‌طلب در اقلیم عراق است را هم تبریک می‌گویم.

حجت‌الاسلام خطیب در ادامه به زحمات «مرتضی سرهنگی» در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: انصافاً سرهنگی مرشد و راهبر این راه است؛ شخصاً از حوزه هنری و انتشارات سوره مهر، حجت‌الاسلام «قمی» و تمامی کسانی که در تهیه و تولید این کتاب نقش داشتند، بسیار تشکر می‌کنم.

وزیر اطلاعات افزود: جهاد تبیین که رهبر عزیزمان بر آن تکیه می‌کنند، سرداران و سربازانی دارد. انتشار این کتاب یکی از سرداران این راه و در راستای جهاد تبیین برای خنثی‌سازی تلاش‌های دشمن، آمریکا رژیم صهیونسیتی و انگلیس است. همه کسانی که برای براندازی این نظام همت گذاشتند و هر روز به لطف حضور مردم در محوریت رهبر عزیز و امام انقلاب‌مان، شاهد شکست‌های بیشتری شده و خواهند شد. جهاد تبیین می‌تواند در این جنگ ترکیبی و این جنگ‌نرم و ادراکی، پیروزی‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و مردم ایران را بیشتر، پررنگ‌تر و مؤثرتر کند.

وی در پاسخ به تقاضای مرتضی سرهنگی برای استفاده از منابع و استاد وزارت اطلاعات برای انتشار کتاب‌های متعدد در زمینه موضوعات مختلف و کومله گفت: همین جا اعلام آمادگی می‌کنم که پرونده‌ها، گزارش‌ها و اقداماتی که تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی و بیانگر پیروزهای مردم است را در اختیار نویسندگان و هنرمندان قرار دهیم تا آنها سرداران راه جهاد تبیین باشند.

حجت‌الاسلام خطیب اضافه کرد: آنچه را که امروز از انتشار سخنان یکی از سران کومله در فضای مجازی و رسانه شنیده‌اید، نشان‌دهنده تداوم باقوت نفوذ دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی همچون سیطره است و به همه آن‌هایی که امروز با حالی زبان خود را در اختیار آن گروهک‌ها قرار دادند، می‌گویم که این سرداران و شهدای بزرگی که مردم تقدیم کردند، بر خواری و ذلت شما می‌افزایند. از این افراد می‌خواهم به آغوش ملت و سرزمین ایران قوی خود برگردند و با آرامش و امنیت و اطمینان زندگی کنند.

وزیر اطلاعات گفت: آنچه که اخیراً پس از انتشار سخنان یکی از سران کومله در فضای مجازی، شنیده است، نشان‌دهنده تداوم با قوت دستگاه‌های امنیتی، همچون سیطره است. به همه کسانی که خود را در اختیار دشمنان این آب و خاک قرار داده‌اند، می‌گوییم که این شهدا، سرهنگی‌ها، گلزارها و مردم بر خواری شما خواهند افزود.

در ادامه از خانواده‌های شهیدان سید ابراهیم تارا، سید حسین میری ماستری فراهانی، جواد قمی و شهیده ناهید فاتحی تجلیل به‌عمل آمد و سپس کتاب سیطره توسط حجت‌الاسلام خطیب، مرتضی سرهنگی، گلزار راغب رونمایی شد.

آیین رونمایی از کتاب «سیطره» خاطرات هفت سال نفوذ «نادر کیانی» از نیروهای انقلابی ایران به قلب گروهک کومُله عصر امروز (چهارشنبه) با حضور وزیر اطلاعات، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، مرتضی سرهنگی، کیانوش گلزار راغب نویسنده کتاب و علی‌اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره مهر در سالن مهر حوزه هنری رونمایی شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها