استاندار چهارمحال و بختیاری:

دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسیار ناجوانمردانه عمل می‌کنند

«حیدری» با تاکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسیار ناجوانمردانه عمل می‌کنند، گفت: دشمن قصد داشت در سالروز هفته دفاع مقدس در ایران دست به خباثت زده و کشور را بار دیگر درگیر فتنه و آشوب کند، اما خوشبختانه به اهداف شوم خود نرسیدند.
کد خبر: ۶۱۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ - 20September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در دیدار وبیناری رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشکسوتان دفاع مقدس که در دانشگاه شهرکرد برگزار شد ضمن تبریک هفته پرافتخار دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: سال گذشته در سالروز دفاع مقدس اتفاقات تلخی در کشور رخ داد که دشمنان جمهوری اسلامی ایران و بدخواهان ملت ایران اغتشاشاتی را برای از بین بردن نقاط قوت ملت ایران سازماندهی کردند، متاسفانه در این جریانات برخی از افراد و بسیجیانی که دنباله‌رو رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند با مظلومیت جان خود را از دست دادند که لازم است از این افراد یاد کنیم.

وی افزود: امسال نیز دشمنان جمهوری اسلامی ایران ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده و سعی داشتند فتنه و آشوب را در کشور ادامه دهند و در این مسیر از رسانه‌ها، سازمان‌های جاسوسی و گروهک‌های تروریستی استفاده کردند، اما خوشبختانه با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش تمامی دلسوزان نظام جمهوری اسلامی همچنین دولت خدمتگزار از این اقدامات شوم جلوگیری شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تروریست‌ها و تجزیه‌طلبانی که طی سالیان گذشته و به ویژه در ایام دوران دفاع مقدس صدمات بسیاری به ملت ایران وارد کردند در جریان اغتشاشات سال گذشته نقش دلسوز مردم کشور را بازی می‌کردند و پرچم حمایت از حقوق بشر را برافراشته کردند که این موضوع موجب تعجب و حیرت است.

حیدری با تاکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسیار ناجوانمردانه عمل می‌کنند، عنوان کرد: دشمن قصد داشت در سالروز هفته دفاع مقدس در ایران دست به خباثت زده و کشور را بار دیگر درگیر فتنه و آشوب کند، اما خوشبختانه به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که مشکلات در کشور یکی پس از دیگری درحال رفع شدن است، در کشور و چهارمحال و بختیاری نیز پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری وجود داشت که امروز درحال تکمیل شدن هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه باید با انسجام و همدلی در برابر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کنیم، خاطرنشان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین، جشن عید سعید غدیر خم، شرکت در راهپیمایی روز قدس و... از جلوه‌های ویژه این همدلی است که موجب آزار دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار