مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

دشمن تلاش بسیاری جهت تحریف آموزه‌های دفاع مقدس به کار گرفته است

سرهنگ «ذوالفقاری» گفت: برگزاری ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطر دوران دفاع مقدس یکی از بهترین شیوه‌های مقابله با تحریفات دشمنان است چرا که دشمن تلاش بسیاری جهت تحریف و فراموش شدن آموزه‌های دوران دفاع مقدس به کار گرفته است.
کد خبر: ۶۱۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ - 20September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری امروز در دیدار وبیناری پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی که در دانشگاه شهرکرد برگزار شد ضمن تبریک ایام ربیع‌الاول و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس برگزاری این جلسات را بسیار لازم و مفید دانستند.

وی افزود: برگزاری ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت یاد و خاطر دوران دفاع مقدس یکی از بهترین شیوه‌های مقابله با تحریفات دشمنان است چراکه دشمن تلاش بسیاری جهت تحریف و فراموش شدن آموزه‌های دوران دفاع مقدس به کار گرفته است، امسال نیز برای سومین بار رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار دارند و درواقع این برنامه یکی از مهم‌ترین جلوه‌های جهادتبیین محسوب می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اجرای بیش از یک هزار و ۳۵۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: این برنامه‌ها متناسب با شرایط روز، جوانان، نوجوانان، بانوان، فضای مجازی و... طراحی شده‌اند و محوری‌ترین برنامه این هفته نیز ملاقات رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشکسوتان دفاع مقدس است که در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار