آغاز همایش نویسندگان نوقلم در شهرکرد

آیین افتتاحیه همایش منطقه‌ای نویسندگان نوقلم در مجتمع رفاهی لاله با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری و رئیس اداره تألیف، نشر و کتابخانه ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 19September 2023

آغاز همایش نویسندگان نوقلم در شهرکردبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «اسماعیل عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری امروز در آیین افتتاحیه همایش منطقه‌ای نویسندگان نوقلم اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری طی سه روز تا ۲۹ شهریور میزبان ۳۵ نوقلم از ۶ استان است که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی قصد پرورش نویسندگانی را دارد که بنیاد شهید را در ثبت روایت‌های ایثار و شهادت یاری کنند.

در ادامه «زهرا شیرک‌وند» رئیس اداره تألیف، نشر و کتابخانه ایثار و شهادت بنیاد شهید مرکز هدف از برگزاری این همایش را ایجاد انگیزه به منظور جذب نویسندگان نوقلم در راستای ارتقاء کمی و کیفی آثار ایثار و شهادت عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش‌ها به صورت منطقه‌ای از سیاست‌های معاونت فرهنگی بنیاد و مدیرکل دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد در حوزه ایثار و شهادت است خاطرنشان کرد: همایش تجمیعی نویسندگان نوقلم در اسفندماه در بنیاد مرکز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها