در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: کشور‌های جنگ‌طلب امروز مدعیان صلح هستند/ مقاومت کلید پیروزی بر تحریم و فشار‌های سیاسی است

سروری گفت: مقاومت کلیدی است که قفل تحریم و فشارهای سیاسی را باز می‌کند.
کد خبر: ۶۱۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ - 19September 2023

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: امروز کشور‌های جنگ طلب مدعیان صلح هستند/ مقاومت کلید پیروزی بر تحریم و فشار‌های سیاسی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز سروری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در صد و هفتاد و هشتمین جلسه شورا با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و روز صلح اظهار داشت: امروز در جهان با یک بلیه در دنیا مواجه هستیم و کشور‌هایی که در دنیا جنگ‌طلبی می‌کنند مدعیان صلح و کشورهایی که قربانی ترور و جنگ هستند متهم به جنگ طلبی شدند.

سروری با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از رویداد‌های مهم است که اثبات می‌کند کشور ما هیچگاه به دنبال جنگ و جنگ‌طلبی نبوده است، گفت: ۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقین کوردل و گروه‌های تجزیه طلب شاهدی بر این موضوع است.

نائب رئیس شورای اسلامی‌شهر تهران با اشاره به جنگ افروزی صدام به نیابت از نظام استکبار افزود: کشور‌هایی که از صدام حمایت کردند امروز ملت ایران را محکوم به جنگ طلبی می‌کنند.

وی درخصوص آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران گفت: این نشان از روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است؛ کشور‌هایی که در نظام سلطه ما را تحریم کردند امروز در صف هستند تا با ملت ایران همکاری کنند و این نشان از مقاومت است.

نائب رئیس شورای اسلامی‌ شهر تهران خاطرنشان کرد: مقاومت کلیدی است که قفل تحریم و فشارهای سیاسی را باز می‌کند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار