جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد؛

راه‌اندازی قرارگاه جنگ نرم/ آمریکایی‌ها جنگ ترکیبی را آغاز کردند

امیر گلفام با بیان اینکه آمریکایی‌ها جنگ ترکیبی و شناختی را علیه ما آغاز کرده‌اند، گفت: آنان در تلاش هستند که فرهنگ ما را دستکاری کنند.
کد خبر: ۶۱۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ - 18September 2023
آمریکایی‌ها جنگ ترکیبی را آغاز کردند/ راه اندازی قرارگاه جنگ نرمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «ابراهیم گلفام» جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح شامگاه دوشنبه در نشست اصحاب رسانه مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره قهرمانان و شهدای این دوران اظهار داشت: پیشکسوتان جلوه‌های قهرمانان دفاع مقدس هستند و باید قدر آنان را دانست.
 
امیر گلفام با اظهار اینکه نیرو‌های جهادی و رزمندگان افتخاراتی را در دوران دفاع مقدس رقم زدند تا این پیروزی برای ما رقم خورد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا موازنه‌های غرب و شرق برهم خورد.
 
جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: انقلاب اسلامی در زمانی به رهبری حضرت امام به پیروزی رسید که الگوی نه شرقی و نه غربی را مطرح کردند و اکنون شاهد هستیم که اردوگاه شرق فرو ریخت و هیمنه اردوگاه غرب نیز متزلزل شده است.
 
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی آرزوی مسلمانان عالم بوده است و آمریکا سال‌ها تلاش کرده تا با انقلاب اسلامی سازش کند و وقتی دید نمی‌تواند سازش کند جنگ‌های داخلی را انجام داد.
 
امیر گلفام با بیان اینکه دشمن جنگ تحمیلی را علیه ما آغاز کرد، گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار توسط دشمن در این جنگ هزینه شد در حالی که صندوق ذخیره ارزی ما صفر بود و مدیریت جنگ سبب شد تا عراق و دشمن به خواسته‌های خود نرسند.
 
این یادگار دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس آمریکا درصدد حمله‌های مستقیم بوده و طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است، اما ما هیچگاه ناامید نشدیم و ایستادگی کردیم.
 
جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: هرچه گذشت ریسک عملیات نظامی برای آمریکا سنگین‌تر شد و این نشان می‌دهد ما در حوزه بازدارندگی به نقطه‌ای رسیدیم که اعتبار آن را حتی دشمنان نیز تأیید می‌کنند و می‌دانند اگر یکی بزنند ۱۰ تا خواهیم زد و این سبب شد تا گزینه نظامی روی میز آن‌ها نباشد و این نشانه توان و عزت جمهوری اسلامی ایران در حوزه نظامی است که اجازه تعرض به کشور را نمی‌دهد.
 
وی با عنوان که آمریکایی‌ها از مدت‌ها قبل جنگ ترکیبی را علیه ما آغاز کرده‌اند، گفت: جنگ شناختی جزئی از جنگ ترکیبی به شمار می‌رود و باید بدانیم که آنان روی باور‌های ما در حال کار کردن هستند و در تلاش هستند تا باور‌های ما را عوض کنند و فرهنگ ما را دستکاری کنند.
 
امیر گلفام از رسانه‌ها به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرد و گفت: باید قرارگاه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن و قرارگاه جنگ نرم به راه افتد.
 
وی از تلاش‌های بسیج رسانه مازندران و همبستگی اصحاب رسانه تقدیر کرد و گفت: باید به گونه‌ای انعکاس اخبار داشته باشیم تا امید را در دل مردم زنده کنیم و دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی و انقلاب را نشان دهیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار