در همایش طلاب بسیجی خواهر سراسر کشور؛

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: گفتمان مقا‌ومت به فرهنگ غالب تبدیل شده است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: اینکه گفتمان مقا‌ومت به فرهنگ غالب تبدیل شده و دشمن علی‌رغم هزینه‌های زیادی که کرده، نتیجه نگرفته است، به برکت ولایت و نظام ولایی است؛ به همین دلیل دشمن می‌خواهد ولایت را بزند.
کد خبر: ۶۱۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ - 18September 2023

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در همایش اساتید، مبلغان و طلاب خواهر بسیجی که در مجتمع پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: طراحی‌های دشمن عالی و اندیشمندانه بوده است، ولی آن‌ها مردم ما را تاکنون نشناخته‌اند و به همین دلیل تاکنون در اجرای طرح‌های خود با شکست مواجه شده‌اند؛ در واقع دشمن به این جمع‌بندی رسیده که بقای انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را در پی خواهد داشت؛ لذا به دنبال عبور از انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: درگیری دشمنان با ایران در اصل بر سر «دین» است و موضوعات دیگر مانند هسته‌ای برای آن‌ها اهمیتی ندارد؛ به عبارت دیگر دعوا بر سر حاکمیت الهی است؛ چون با اسلام سکولار و بی‌حرکت مشکلی ندارند؛ اما درگیری میان ایران و استکبار تا زمانی که اسلام در کشورمان حاکم باشد، ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: نظام ولایی الگویی است که فقط اراده خدا را مبنای حرکت خود می‌داند و به همین دلیل اگر سلطه نظام استکبار را بپذیریم، با نماز خواندن، روزه گرفتن و سایر عبادات ما مشکلی ندارند؛ در واقع چنانچه اسلام، ولایت و حاکمیت نداشته باشد، برای هیچ‌کس خطری نخواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اتفاقاتی که بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام رخ داد، خاطرنشان کرد: یهودیان بعد از رحلت پیامبر اعظم (ص) هیچ حمله‌ای را علیه مسلمانان انجام نداد؛ چون معتقد بودند که اسلام بعد از پیغمبر، خطری ندارد؛ برای اینکه این اسلام، علی (ع) ندارد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: اگر گفتمان مقا‌ومت به فرهنگ غالب تبدیل شده و دشمن علی‌رغم هزینه‌های زیادی که کرده، نتیجه نگرفته است، اگر مردمی خستگی‌ناپذیر داریم و دشمنان جرأت حمله ندارند، اگر جبهه حسینی شلوغ شده و فتنه‌ها یکی پس از دیگری شکست می‌خورد، همه این‌ها به برکت ولایت و نظام ولایی است؛ به همین دلیل دشمن می‌خواهد ولایت را بزند؛ لذا در همین راستا انواع جنگ‌ها را آغاز کرده است.

وی به ازسرگیری روابط ایران و عربستان اشاره کرد و با بیان اینکه آن کسی که اینترنشنال را پشتیبانی می‌کرد، امروز با ما بر سر یک میز می‌نشیند، افزود: آقایی از اساتید برجسته روان‌شناسی و استادی مؤمن و برادر شهید و سنگر‌نشین دفاع مقدس در جلسه‌ای که تعدادی از مسئولان علمی حضور داشتند در سخنانی از مسئولان می‌خواهد که با شاخ استکبار سرشاخ نشوند؛ لذا به این فرد گفتم که این گاو نیست، بلکه گرگ است و با گرگ نباید نرمش داشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تأکید کرد: طلاب بسیجی باید مراقب تحجر در حوزه‌ها باشند، امیدآفرینی را با بیان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های نظام ترویج و معرفی صحیح و بدون تحریف امامین انقلاب را دنبال کنند؛ چون جهاد تبیین یعنی شلاق خوردن، زنده کردن امر به معروف، و داشتن روحیه مقاومت و ولایت‌محوری؛ بنابر این بسیج روحانیت امروز باید پرچم‌دار و امام بسیج باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار