در همایش طلاب بسیجی خواهر سراسر کشور؛

معاون سیاسی سپاه: امروز ایران بازدارندگی و قدرت متقابل دارد

سردار جوانی گفت: دشمن احساس می‌کند تلاش‌های ۴۵ ساله آن بی نتیجه بوده برای اینکه امروز ایران بازدارندگی و قدرت متقابل دارد.
کد خبر: ۶۱۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ - 18September 2023

امروز ایران بازدارندگی و قدرت متقابل داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (دوشنبه) در همایش طلاب بسیجی خواهر سراسر کشور که در مجتمع ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، درباره انتخابات پیش رو و جهاد تبیین اظهار داشت: ما در میدان جنگ هستیم و می‌خواهیم انتخاباتی را برگزار کنیم که دشمنان برای ضربه زدن به آن در حال انجام اقداماتی هستند؛ البته سالیانی است که وارد جنگی شدیم که اساس آن جنگ ترکیبی است.

سردار جوانی افزود: دشمن می‌خواهد شبهاتی را در جامعه ایجاد کند که محصول آن همانی باشد که به دنبال آن است؛ عصبانیت دشمن به دلیل نزدیکی ما به قله است؛ لذا اینکه دشمن در موضوعات‌ مختلف و با روش‌های گوناگون به جامعه ما فشار می‌آورد به همین دلیل است؛ آن‌ها با جنگ شناختی واقعیات را به گونه دیگری جلوه می‌دهند که مثلاً جوان امروز در حسرت قبل از انقلاب است.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: ملت ما با انقلاب اسلامی وارد مرحله‌ای شده که دشمن دست از دشمنی از ما برنمی‌دارد؛ پرچمی که در ایران برافراشته شده، پرچم اسلام ناب محمدی است و این پرچم قادر به زمینه‌سازی ظهور خواهد بود؛ به عبارت دیگر دشمن خود را به تکاپو انداخته تا این پرچم را به زیر بیاورد؛ لذا نباید بگذاریم این خواست دشمن محقق شود.

وی با بیان اینکه این پرچم در کشوری با موقعیت راهبردی بی‌نظیر به اهتزاز درآمده است، گفت: ژنرال آیزن‌هاور سی و چهارمین رئیس جمهور آمریکا بعد از پیروزی در انتخابات در اولین نطق خود می‌گوید که هیچ کشوری به‌اندازه ایران اهمیت ندارد، چون نفت دارد و در چهارراه جهانی با پیشینه تاریخی قرار گرفته است، لذا نباید بگذاریم قدرت نظامی آن احیا شود؛ دشمن احساس می‌کند که تلاش‌های ۴۵ ساله آن بی نتیجه بوده است؛ زیرا امروز ایران بازدارندگی و قدرت متقابل دارد.

سردار جوانی با اشاره به اینکه جهادگر‌ تبیین باید بداند که در کجای میدان قرار دارد؛ زیرا در میدان جنگ اراده‌ها و اذهان است، تأکید کرد: مکتب شهید سلیمانی در حوزه‌های گوناگون از جمله جهاد تبیین باید مورد تحلیل قرار گیرد.

معاون سیاسی سپاه افزود: دشمن هدف‌گذاری کرده است تا امت را از اسلام و رهبری جدا کند؛ چون تا زمانی که ملت پشتیان اسلام و رهبری باشد، تلاش‌های آن‌ها بی‌نتیجه خواهد ماند؛ به همین دلیل تلاش دارد تا پشتیبانی ملت از رهبری را به تقابل، و محبت را به خشم تبدیل کند؛ لذا برای این کار به سراغ جوانان می‌رود تا اندیشه و فکر آن‌ها را به نحو دلخواه شکل دهد.

وی ادامه داد: دشمن برای این کار کوچک‌سازی دستاورد‌ها و موفقیت‌های انقلاب را از راه‌های مختلف دنبال می‌کند تا به تغییر ذهن و اندیشه جوانان منتهی شود؛ البته در کنار آن با بزرگ‌نمایی مشکلات، سیاه‌نمایی و تصویرسازی‌های عجیب و غریب، این‌‌گونه القا می‌کند که مسئولان، بی‌کفایت هستند.

سردار جوانی اضافه کرد: دشمن متوجه شده است که تنها راه رسیدن به هدفش فریب دادن است و این نقطه ضعفی است که جامعه اسلامی با آن مواجه است؛ دشمن در شمشیرکشی رو در رو به نتیجه نمی‌رسد؛ لذا به فریبکاری روی آورده است.

معاون سیاسی سپاه اظهار داشت: دشمن تمامی ابزار‌های خود را به کار گرفته تا در جامعه ایجاد تنفر کند که محصول این تلاش آن‌ها عمامه‌پرانی، حمله به مقر سپاه و بسیج و آتش زن مسجد می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو مهم‌ترین انتخابات است؛ به همین دلیل دشمن هدف اصلی خود را معطوف به این انتخابات کرده است، عنوان کرد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته شکست خورد، اما باز طراحی می‌کند و دست‌بردار نیست، چون می‌خوهد نگذارد انتخابات به شکل مطلوب برگزار شود.

سردار جوانی با بیان اینکه رای بالا نشانه پشتوانه و علاقه به نظام است، گفت: امام (ره) با انقلاب اسلامی کشور را از چنگ آمریکا خارج‌ کرد و در اختیار مردم قرار دارد تا با انتخابات، اداره کشور توسط مردم صورت گیرد؛ دشمن متوجه شده که یکی از راه‌های ضربه زدن به مردم، زیر سوال بردن انتخابات است و این را با طرح موضوعاتی مانند سالم نبودن انتخابات دنبال می‌کند؛ به‌عنوان مثال، اساس فتنه ۸۸ «دروغ» بود و به واسطه دروغی که دشمنان با این عنوان که در انتخابات تقلب شده، ساختند و آن را در دهان کسانی که بر سفره انقلاب نشسته بودند، گذاشتند، آن وضعیت را به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه در همه کشور‌ها که نظام انتخاباتی دارند، مجموعه‌های کنترلی وجود دارد، افزود: دشمن برای زدن انتخابات به دنبال زیر سوال بردن شورای نگهبان‌ است تا بدین‌وسیله میزان مشارکت مردم در انتخابات را پایین بیاورد و بگویند رقابتی نیست؛ آن‌هایی که پای صندوق‌های رای قرار می‌گیرند و بعد از اتمام زمان رای‌گیری آرای صندوق‌های رای را شمارش می‌کنند، قشر‌های مختلف مردم هستند.

معاون سیاسی سپاه تأکید کرد: هادی سیاسی حق ندارد به‌صورت رسمی اعلام کند که به چه کسی باید رای داد؛ البته گفتن ملاک‌های فرد اصلح ایرادی ندارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار