در همایش «دفاع مقدس و تأثیر آن بر امنیت ملی ایران و غرب آسیا»؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: مقاومت و ولایتمداری رمز پیروزی ملت ایران است

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» گفت: روحیه مقاومت و ایستادگی و ولایتمداری رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۶۱۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴ - 18September 2023

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: مقاومت و ولایتمداری رمز پیروزی ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در همایش «دفاع مقدس و تأثیر آن بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و منطقه غرب آسیا» که صبح امروز (دوشنبه) در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، با بیان اینکه روز‌های دفاع مقدس را باید روز‌های خدایی نامید، اظهار داشت: بر اساس اسناد و مدارک، مستکبران در پی پیروزی انقلاب اسلامی، علیه ملت ایران توطئه‌هایی را طراحی و اجرا کردند که یکی از این توطئه‌ها جنگ تحمیلی بود.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به اینکه صدام در آغاز جنگ تحمیلی، به پشتیبانی استکبار جهانی می‌گفت که تا یک هفته آینده ایران را به زانو درخواهیم آورد، گفت: علی‌رغم تمامی دشمنی‌ها، ملت ایران اجازه نداد که حتی یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمنان دربیاید.

وی با بیان اینکه امروز تهدیدات دشمنان برای ما به فرصت  تبدیل شده است، افزود: امروز وضعیت سازمان صنایع دفاع نسبت به گذشته کاملاً عوض شده است. دشمنان روزی ما را تحریم می‌کردند تا کشور‌های دیگر به ما سلاح ندهند؛ اما امروز ما را تحریم می‌کنند تا سلاح‌های ساخت ایران به کشور‌های دیگر صادر نشود و به‌خصوص به دست نیروهای جبهه مقاومت نرسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران و تبعیت از ولایت فقیه در دوران دفاع مقدس و پس از آن تبیعت از امام خامنه‌ای رمز پیروزی کشورمان در عرصه‌های مختلف بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار