امام جمعه بخش مرکزی یزد مطرح کرد؛

توجه به حوزه فرهنگی لازمه بالندگی انقلاب اسلامی

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: و برای اینکه این انقلاب را رشد دهیم و بالنده کنیم باید در امور فرهنگی جدی باشیم و بیش از پیش به این حوزه توجه کنیم.
کد خبر: ۶۱۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ - 17September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به منظور هم افزایی و هماهنگی در تشکیل شبکه منسجم صالحین در رده بسیج استان به منظور تقویت روحیه معنویت و تبیین اهداف عالیه نظام اسلامی در بین آحاد بسیجیان جلسه اساتید و استادیاران شجره طیبه صالحین استان یزد امروز در سالن فرماندهی سپاه الغدیر یزد برگزار شد.

آیت‌الله «سیدمحمد کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی یزد در جمع استادیاران حلقه‌های صالحین استان یزد اظهار داشت: شبکه تربیتی صالحین و تقویت آن باید در دستور کار قرار گیرد که همکاری داوطلبانه و مجاهدانه نیاز دارد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت قطعی و مسلم است که همواره در فرامین مقام معظم رهبری به آن امر شده است، افزود: با تمهیدانی که اندیشیده می‌شود شبکه تربیتی صالحین می‌توان گسترده‌ترین شبکه تبیینی انقلاب اسلامی شود و باید برای آن برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: ما برای استمرار و دفاع از انقلاب و برای اینکه این انقلاب را رشد دهیم و بالنده کنیم باید در امور فرهنگی جدی باشیم، امروز یکی از حوزه‌های مظلوم انقلاب اسلامی حوزه فرهنگی است که در پرتو سختی معیشت و تحریم‌های استکبار به واسطه اهمیت مبحث معیشت در برخی ابعاد حوزه فرهنگی مورد غفلت قرار گرفته و هر دو این حوزه‌ها مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: انسجام‌بخشی به حوزه تربیتی بسیج به ویژه حلقه‌های صالحین از طریق برپایی اردو، حضور نیرو‌های تخصصی در حلقه‌های صالحین، استفاده از ظرفیت راهیان نور، نوجوان و جوان دیدن حلقه‌های صالحین، استفاده از ظرفیت راهیان پیشرفت و ایجاد دوره‌های مهارت آموزشی به ویژه برای مربیان و سرگروه‌های صالحین از جمله اقدامات برای فعال شدن و تقویت شبکه‌های صالحین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار