در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: نمایش «نوری در نیمروز» همزمان با هفته دفاع مقدس در مشهد اجرا می‌شود

«اسماعیل‌زاده» گفت: تئاتر میدانی «نوری در نیمروز» با محوریت زندگی سردار شهید «نورعلی شوشتری» جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران از ابتدای هفته دفاع مقدس به مدت یک ماه در مشهد اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴ - 16September 2023

اجرای نمایش «نوری در نیمروز» همزمان با هفته دفاع مقدس در مشهد«یوسف اسماعیل‌زاده» معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد، در تشریح برنامه‌های سازمان متبوع خود در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس؛ با رویکردی متفاوت به بحث فضاآرایی شهر مشهد ورود خواهد شد بنابراین از آنجایی که در سال جاری آغاز این هفته با روزهای پایانی ماه صفر و آغاز هفته وحدت تقارن پیدا کرده و این روزها ایام شادی اهل‌بیت (ع) است، پیش‌بینی شده که در فضاآرایی مشهد از تصاویری با موضوع چهره خندان و متبسم رزمندگان در آن سال‌ها استفاده شود تا حس مثبتی را به فضای جامعه منتقل کند؛ بخصوص در شرایط سختی که آن‌ها در آن مقطع تاریخی در آن حضور داشتند.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس غبارروبی مزار شهدا توسط شهرداری مشهد پیش‌بینی شده است و علاوه بر این؛ با فعال‌سازی ظرفیت گلزارهای شهدای مشهد با روایتگری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فضاسازی محیطی به برنامه‌های این ایام رونق بیشتری بخشید.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم کلنگ‌زنی یادمان‌های شهدای گمنام در پنج بوستان؛ از جمله بوستان کوهسنگی نیز دنبال خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: بحمدالله پس از ۳۰ سال؛ مشکلات مکان فعلی معراج شهدای مشهد برطرف شده است و برابر تدابیر اتخاذ شده قرار است در هفته دفاع مقدس مراسم کلنگ‌زنی پروژه این مکان انجام شود. معراج شهدای مشهد به‌عنوان یک مرکز فرهنگی مکانی برای وداع با شهدا خواهد بود.

این مقام مسئول در انتهای صحبت خود اشاره کرد: تئاتر میدانی «نوری در نیمروز» با محوریت زندگی سردار شهید «نورعلی شوشتری» جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران از ابتدای هفته دفاع مقدس به مدت یک ماه در مشهد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار