در بازدید از تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمنان را در هر لحظه و نقطه‌ای رصد می‌کنیم

امیر حیدری گفت: به جایگاهی از توان و اقتدار دفاعی دست یافته‌ایم که دشمنان را در هر لحظه و در هر نقطه‌ای رصد و هرگونه تجاوز به خاک این مرز و بوم را با شدیدترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۶۱۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ - 15September 2023

دشمنان را در هر لحظه و نقطه‌ای رصد می‌کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب نیروی زمینی ارتش، با تأکید بر لزوم حفظ هوشیاری و ارتقاء آمادگی رزمی یگان‌ها اظهار داشت: امروز با توکل بر خدا و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، به جایگاهی از توان و اقتدار دفاعی دست یافته‌ایم که دشمنان را در هر لحظه و در هر نقطه‌ای رصد و هر گونه تجاوز به خاک این مرز و بوم را با قاطعیت و شدیدترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد.

امیر حیدری افزود: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی و مخلصانه کارکنان ارتش و سایر نیرو‌های مسلح خواب را از چشمان هر متجاوزی ربوده‌ایم و امنیت کاملی را برای مرز‌های کشور خود به ارمغان آورده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه افزایش قدرت نظامی ایران منافع هیچ کشور دوست و همسایه‌ای را تهدید نمی‌کند، خاطرنشان کرد: پیام آمادگی رزمی بی‌نظیر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به کشور‌های همسایه پیام صلح و امنیت پایدار برای منطقه و اعلام هشدار به بدخواهان انقلاب و نظام است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها