همزمان با سراسر کشور؛

زنان پیشکسوت دوران دفاع مقدس در استان یزد تجلیل می‌شوند

به مناسبت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اولین جلسه کمیته زنان دفاع مقدس در سال جاری با هدف بررسی برنامه‌های این کمیته در استان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد تشکیل شد.
کد خبر: ۶۱۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ - 13September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اولین جلسه کمیته زنان دفاع مقدس در سال جاری با هدف بررسی برنامه‌های این کمیته در استان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد تشکیل شد.

«مهدیه السادات حسینی مطلق» مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد در جلسه کمیته زنان ستاد گرامی‌داشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشته اند، گفت: باید در برنامه‌های دفاع مقدس صبر و مقاومت زنان در پشت جبهه در دوران دفاع مقدس را به نسل امروز معرفی کنیم. 

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با اشاره به تجلیل از زنانی که از دیروز تا امروز در عرصه دفاع مقدس نقش آفرینی کرده اند، گفت: مراسمی با عنوان «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در سالن شهید پاکنژاد، همزمان با سراسر کشور و به صورت مجازی با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود. 

حسینی مطلق با اشاره به به اینکه فعالیت‌های کمیته زنان دفاع مقدس استان در قالب طرح گفتمان فاطمی و الگوی سوم زن مسلمان ادامه خواهد داشت، افزود: گفتمان فاطمی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و نقش زنان در تمدن نوین اسلامی در کشور آغاز شده و در استان یزد نیز ذیل این کمیته پیگیری می‌شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار