در اجتماع دانشجویی دلدادگان عاشورایی؛

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری: راهپیمایی اربعین از ابزار‌های قدرت‌آفرین و امنیت‌ساز است

امیر سرتیپ دوم مروی‌نام با بیان اینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی یکی از ابزار‌های قدرت‌آفرین و امنیت‌ساز است، گفت: سفر اربعین زیرساخت و ابزار مهمی برای رسیدن به این باور بود که باید فرماندهان جهانی باشیم.
کد خبر: ۶۱۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ - 13September 2023

امیر سرتیپ دوم مروی‌نامبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا مروی‌نام» فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در اجتماع دانشجویی دلدادگان عاشورایی که صبح امروز (چهارشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، به نگاه تمدن‌سازی دانشگاه شهید ستاری اشاره کرد و با بیان اینکه ما نزدیک قله هستیم و برای فتح قله نیاز به یک بازنگری ذهنی و باوری داریم، اظهار داشت: باید از تمامی ابزار‌ها و مؤلفه‌ها در جهت رسیدن به قله استفاده کنیم.

امیر مروی‌نام با بیان اینکه یکی از محور‌های اصلی فتح قله نگاه تعاملی و فرصت‌آفرینی است، ادامه داد: برای رسیدن به قله و فتح پرچم تمدن‌سازی باید از تمامی توانمندی‌ها و قابلیت‌های نیرو‌های خود در داخل سنگر استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سفر اربعین زیرساخت و ابزار مهمی برای رسیدن به این باور بود که باید فرماندهان جهانی باشیم، افزود: در اربعین حسینی ملیت‌های مختلف با نگاه فرهنگی و دیدگاه‌های مختلف در یک مسیر یکسان و نورانی از مبدأ تا مقصد مشخص و با مصابیح کاملاً الهی برای ما تعبیه شده بود؛ خداوند را شاکریم که در این فضا به‌عنوان نگاه رزمایشی اربعین، برات آن صادر شد و از این دانشگاه تعدادی عازم این سفر نورانی و الهی شدند.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری با بیان اینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی یکی از ابزار‌های قدرت‌آفرین و امنیت‌ساز است، یادآور شد: دانشگاه هوایی شهید ستاری به‌عنوان مهد دانشی و انسان‌سازی امنیت ایران از این‌گونه راهبرد‌های کلان بهره‌مند است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها