در اجتماع دانشجویی دلدادگان عاشورایی؛

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش: هم‌افزایی و همبستگی بین ارتش و سپاه مرهون فرهنگ عاشوراست

امیر سرتیپ طالب‌زاده گفت: فرهنگ عاشورا توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند و یکی از معجزات این فرهنگ، هم‌افزایی و همبستگی بین نیرو‌های ارتش و سپاه است.
کد خبر: ۶۱۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ - 13September 2023

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش: یکی از سنگر‌های بسیار قوی ما در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان مکتب عاشورا استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در اجتماع دانشجویی دلدادگان حسینی که صبح امروز (چهارشنبه) در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را باید غنیمت شمرد و به‌عنوان یک درس و کار تحقیقاتی و مطالعاتی باید ثبت شود، اظهار داشت: وظیفه داریم پیرامون راهپیمایی نورانی اربعین حسینی و دستاورد‌های بی‌شمار آن کار تحقیقاتی و علمی انجام دهیم.

امیر سرتیپ طالب‌زاده در ادامه به جنگ شناختی دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از مؤلفه‌هایی که باید روی آن تمرکز کنیم، جنگ شناختی است؛ امروزه دشمن از تمامی ابزار‌ و امکانات خود در جهت ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند تا بر ذهن و درک جوانان ایران اسلامی تاثیر بگذارد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از سنگر‌های بسیار قوی ما در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان مکتب عاشوراست، عنوان کرد: مکتب و فرهنگ عاشورا توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند و یکی از معجزات این فرهنگ هم‌افزایی و همبستگی بین نیرو‌های ارتش و سپاه است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه باید به لحاظ روحی و معنوی فلسفه عاشورا را درک کنیم، خاطرنشان کرد: شهدا بهترین الگوی ما در رسیدن و فتح قله تمدن نوین اسلامی هستند و باید راه آن‌ها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار