وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران:

رونمایی از محصولات جدیدی در حوزه پدافند هوایی/ تغییری در ژئوپولیتیک منطقه را نمی‌پذیریم

امیر سرتیپ آشتیانی گفت: بر اساس آخرین جلسه‌ای که در ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، تاکید شد که به هیچ وجه تغییری در ژئوپولیتیک منطقه را نمی‌پذیریم.
کد خبر: ۶۱۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 13September 2023

رونمایی از محصولات جدیدی در حوزه پدافند هوایی/ تغییری در ژئوپولتیک منطقه را نمی‌پذیریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت درخصوص اخباری مبنی بر احتمال وقوع جنگ میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان اظهار داشت: جنگی در منطقه صورت نمی‌گیرد؛ همچنین بر اساس آخرین جلسه‌ای که در ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، تاکید شد که به هیچ وجه تغییری در ژئوپولیتیک منطقه را نمی‌پذیریم.

امیر آشتیانی درخصوص سفر هیئت نظامی ایران به جمهوری آذربایجان گفت: در کمیسیون مشترک با جمهوری آذربایجان مباحث مربوط به همکاری و تعاملات مطرح شد. هر دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان از همسایگان ما هستند و با هر دو کشور تعامل داریم.

وزیر دفاع درباره برگزاری رزمایش در مناطق مرزی هم عنوان کرد: حتماً به مرور زمان در مناطق مرزی در طول سال رزمایش‌هایی در مناطق مختلف داریم.

وی درخصوص رونمایی از دستاورد‌های جدید کشورمان در روز ملی صنعت دفاعی عنوان کرد: دستاورد‌های ۳۱ شهریور متعدد خواهد بود. تجهیزات به‌روز شده و نو است که به مرور زمان رونمایی خواهد شد؛ همچنین محصولات جدیدی در حوزه پدافند رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها