در جمع کارکنان ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش؛

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی: ارتقای توان دفاعی کشورمان با جدیت در حال انجام است

امیر سرتیپ دوم «خوش‌قلب» گفت: با توانمندی بالای تجهیزات بومی و سامانه‌های راداری و موشکی پدافند هوایی، با اقتدار امنیت آسمان ایران اسلامی را تأمین می‌کنیم.
کد خبر: ۶۱۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ - 12September 2023

ارتقای توان دفاعی کشورمان با جدیت در حال انجام استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محمد یوسفی‌ خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان ستاد این نیرو با اشاره به نقش مهم و اساسی پدافند هوایی در تأمین امنیت تمام پرواز‌های داخلی و خارجی اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش تحت شبکه یکپارچه پدافندی، با دقت و اقتدار، تمامی پرواز‌های آسمان ایران اسلامی را رصد و پایش می‌کند و لحظه‌ای از اجرای این مأموریت غفلت نخواهد کرد.

امیر سرتیپ دوم خوش‌قلب با بیان اینکه پهنه آسمان ایران اسلامی با شجاعت و فداکاری محافظان سرافراز پدافند هوایی از امنیت کامل برخوردار است، افزود: کارکنان همیشه‌بیدار و هوشیار پدافند هوایی با خلاقیت و ایمان سد محکمی را در برابر دشمنان میهن عزیزمان ایجاد کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: تقویت و ارتقای توان دفاعی کشورمان با جدیت و برنامه‌ریزی دقیق در حال انجام است.

امیر خوش‌قلب لازمه اقتدار یک نیروی نظامی را تجهیزات به‌روز و با فناوری بالا دانست و گفت: با توانمندی بالای تجهیزات بومی و سامانه‌های راداری و موشکی پدافند هوایی، با اقتدار امنیت آسمان ایران اسلامی را تأمین می‌کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار