در مراسم معارفه رؤسای جدید هیأت‌های ۴۹ گانه ارتش؛

دریادار سیاری: قهرمانان واقعی شهدا هستند/ ورزش در ارتقاء توان رزم تأثیر بسزایی دارد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ورزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران امری واجب است و توان جسمی مستقیماً در توان رزم و دفاع کارکنان تأثیر بسزایی دارد.
کد خبر: ۶۱۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ - 12September 2023

دریادار سیاری: قهرمانان واقعی شهدا هستند/ ورزش در ارتقاء توان رزم تأثیر بسزایی داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در مراسم معارفه رؤسای جدید هیأت‌های ۴۹ گانه ورزشی ارتش که عصر امروز (سه‌شنبه) در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه قهرمانان واقعی شهدا هستند، اظهار داشت: از دست‌اندرکاران ورزش در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم.

دریادار سیاری با بیان اینکه ورزش در نیرو‌های مسلح امری واجب است، تأکید کرد: باید به ورزش در ارتش توجه کرد؛ چرا که در ارتقاء توان رزم و دفاعی نیرو تأثیر بسزایی دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه شرایط بدنی در موارد ترفیع ارتش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: رویه معافیت سربازی از طرف دشمن طراحی شده تا جوانان را از این امر مهم فراری دهند؛ درحالی‌که خدمت مقدس سربازی امری ضروری است و برای یک جوان افتخار است که امنیت و استقلال کشور را جدی بگیرد.

وی با تأکید بر لزوم توسعه فرهنگ سرباز قهرمانان، تصریح کرد: سرباز قهرمان هزاران افتخار همراه خود دارد و باید جدی گرفته شود. جوانان باید برای حفظ تمامیت ارضی کشور خدمت مقدس سربازی را جدی بگیرند.

امیر سیاری مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی را نیروی انسانی دانست و یادآور شد: نیروی انسانی کیفی، متخصص، شهادت‌طلب، از خودگذشته و دارای جسم سالم موجب رشد و تعالی هر سازمان می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تأکید کرد: کارکنان باید توان جسمی بالایی داشته باشند تا توان رزم و دفاع داشته باشند؛ به همین دلیل از بین جمعیت جوان کشور، سالم‌ترین آن‌ها را جذب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه توان جسمی مستقیماً در توان رزم و دفاع کارکنان تأثیر بسزایی دارد، افزود: ورزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران امری واجب است و ما از بین جوانان ورزشی کشور سالم‌ترین را جذب نیرو‌های مسلح می‌کنیم.

دریادار سیاری با تأکید بر اینکه بخش تربیت بدنی در نیرو‌ها باید قدر خود را بدانند، عنوان کرد: ورزش باید در طول مدت خدمت در نیرو‌ها جدی گرفته شود و برای جوانان و نیرو‌ها برنامه‌ریزی لازم و کافی داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه برای ورزش در مقاطع سنی مختلف باید برنامه‌ریزی داشته باشیم، اظهار داشت: باید با برنامه حرکت کرد و ارزش‌های انقلابی و فرهنگی و دینی را با ورزش هماهنگ کنیم.

وی تأکید کرد: باید ورزش را علمی و اصولی کنیم، افزود: علمی کردن ورزش دارای اهمیت است؛ چرا که موجب کاهش آسیب‌های ورزشی می‌شود.

امیر سیاری با بیان اینکه در زمینه توسعه ورزش و مکان‌های ورزشی باید تلاش کرد، خاطرنشان کرد: باید سرانه بالای ورزشی داشته باشیم و حتماً باید در برنامه‌های ورزشی بخش‌های عمرانی و توسعه اماکن ورزشی را در دستور کار داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش به توسعه اماکن و وسایل ورزشی اشاره کرد و گفت: باید اماکن ورزشی را تا جایی توسعه داد تا همه کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌ها بتوانند از اماکن ورزشی استفاده کنند.

وی با تأکید بر لزوم جدیت در بخش ورزش بیان کرد: باید در همه رشته‌های ورزشی تلاش کنیم تا بهترین‌ها را در سطح ارتش داشته باشیم؛ همچنین باید برنامه مرتب علمی و مداوم در بخش ورزش داشته باشیم.

دریادار سیاری با بیان اینکه ورزش تأثیر بسزایی در ارتقای توان رزمی و دفاعی دارد، خاطرنشان کرد: باید به ورزش اهمیت دهیم و با جدیت ورزش را دنبال کنیم؛ چرا که تأثیر بسزایی در عملکرد همه ما دارد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها