در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون سابق بهداشت و درمان سپاه: فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس در همه عرصه‌ها تأثیرگذار است

سردار سرتیپ دوم عبداللهی با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس در همه عرصه‌ها و جبهه‌ها تأثیرگذار است، گفت: آموزه‌های دینی در فرهنگ دفاع مقدس عجین شده است.
کد خبر: ۶۱۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳ - 14September 2023

معاون سابق بهداشت و درمان سپاه: آموزه‌های دینی در فرهنگ دفاع مقدس عجین شده است/ فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس در همه عرصه‌ها و جبهه‌ها تاثیر گذار استسردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد عبداللهی» معاون سابق بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس در همه عرصه‌ها و جبهه‌ها تأثیرگذار است، اظهار داشت: جدال جبهه حق و جبهه باطل همیشه در جریان بوده و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان توطئه‌های مختلفی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کردند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه آموزه‌های دینی در فرهنگ دفاع مقدس عجین شده است، افزود: فرهنگ عاشورایی در دوران دفاع مقدس موجب خلق حماسه‌ها و عملیات‌های مختلف غرورآفرین در جنگ تحمیلی شده بود؛ رزمندگان با یاد و نام اباعبدالله الحسین (ع) و حماسه عاشورایی انرژی می‌گرفتند و همواره نیز پیروز بودند.

معاون سابق بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توطئه‌های مختلفی را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و... علیه کشورمان ترتیب دادند، اما با تدابیر ولایت فقیه و بصیرت مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار