در بازدید از گروه پدافند هوایی چابهار؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: کوچکترین تحرکات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دشمنان را رصد می‌کنیم

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: امروز پدافند هوایی به معنای واقعی کلمه، خط مقدم دفاع از کشور است و این مسئولیت ارزشمند و در عین حال خطیر بر دوش کارکنان پدافند است.
کد خبر: ۶۱۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ - 11September 2023

امیر سرتیپ صباحی فرد: امروز پدافند هوایی به معنای واقعی کلمه، خط مقدم دفاع از کشور است/ کوچکترین تحرکات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دشمنان را رصد می‌کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی شهید بردبار چابهار، از سایت رادار مکران، سایت شهید علیرضا باقری فشا و سایت موشکی مرصاد بازدید کرد و توان رزمی و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در این بازدید اظهار داشت: امروز پدافند هوایی به معنای واقعی کلمه، خط مقدم دفاع از کشور است و این مسئولیت ارزشمند و در عین حال خطیر بر دوش کارکنان پدافند است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: کوچکترین تحرکات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای دشمنان را رصد می‌کنیم و قطعا هر هدفی که بخواهد به مرز‌های هوایی کشور نزدیک شود در تیررس شبکه یکپارچه پدافندی کشور قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه روز به روز در حال پیشرفت هستیم، خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش با بهره‌گیری از نفرات متخصص و متعهد و استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات به‌روز به هر نگاه ناپاکی به مرز‌ها و منافع ملی و زیر ساخت‌های کشور، پاسخی قاطع و کوبنده خواهد داد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار