رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی مقتدرانه از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کند

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، ارتش نمایشگاهی مقتدر در دفاع از ارزش‌های اسلامی است که می‌تواند الگویی نمونه برای سایر سازمان‌ها باشد.
کد خبر: ۶۱۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ - 09September 2023

ارتقای کارایی و توانمندی ارتش مرهون نیروی انسانی کارآمد، شایسته و جهادی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نهمین جشنواره مالک اشتر (اشراف فرماندهی) صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و نیز تعدادی از فرماندهان، مسئولان و مدیران عالی‌رتبه این نیرو  در سالن اجتماعات شهید مطهری ستاد پدافند ارتش و همزمان به‌صورت دورسخنی با تمامی مناطق و گروه‌های پدافندی برگزار شد.

حجت‌الاسلام  محمدحسنی در این مراسم با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد، شایسته، خستگی‌ناپذیر و جهادی موجب رشد، تعالی و توانمندی ارتش کشورمان شده است، اظهار داشت: با حضور در صحنه و مثمر ثمر بودن نیروی انسانی مقتدر است که می‌توان با توجه به وضعیت موجود در کنار سایر ابزار و ادوات به سمت نقطه مطلوب حرکت کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت اشراف، گفت: یقیناً نمی‌توانیم کسی که می‌بیند را با کسی که نمی‌بیند قیاس کرده و یکسان بدانیم و امروز شاهد این موضوع هستیم که ابتکار اشراف فرماندهی از نوآوری‌های مطلوب در حوزه مدیریت راهبردی است.

وی با بیان اینکه مدیریت بدون اشراف همانند رانندگی بدون‌ آینه است که قطعاً مشکل‌آفرین می‌شود، افزود: اشراف یعنی آگاهی از هر آنچه که داریم در کنار قدرت تجزیه و تحلیل به‎منظور کسب دارایی‌های بیشتر در حوزه مدیریت نظامی، فرهنگی، آموزشی و...

حجت‌الاسلام  محمدحسنی با بیان اینکه امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، ارتش نمایشگاهی مقتدر در دفاع از ارزش‌های اسلامی است که می‌تواند الگویی نمونه برای سایر سازمان‌ها باشد، تصریح کرد: در ارتش تمام امور به‌صورت منسجم و با هدفمندی بالا در حال انجام است و ابتکار اشراف فرماندهی موجب مدیریت اثربخش در تمامی امور شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: اشراف یعنی آگاهی هلیکوپتری در داشته‌ها، داده‌ها، یافته‌ها با هدف افزایش داشته‌ها و منابع موجود که این موضوع محصول تلاش و برنامه‌ریزی و پیگیری تا رسیدن به نقطه مطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه مسائل دفاعی و نظامی پیشرفت‌های چشمگیری را به دست آوره‌ایم، خاطرنشان کرد: تلاش‌های صورت گرفته در حوزه تعالی بصیرتی و فرهنگی نیروی پدافند هوایی ارتش توسط مدیران و کارکنان ساعی نیروی پدافند هوایی‌ ارتش جای ارج‌گذاری و تقدیر و تشکر دارد.

در پایان این مراسم از مسئولان و کارکنان ممتاز در نهمین جشنواره مالک اشتر (اشراف فرماندهی) تجلیل شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها