معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش:

«نداجا» در خط مقدم دفاع از منافع و منابع کشور است

امیر دریادار بلوچ گفت: نیروی دریایی ارتش همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع کشور قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ - 09September 2023

نیروی دریایی ارتش، در خط مقدم دفاع از منافع و منابع کشور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «بابک بلوچ» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در آیین تجلیل از خانواده کارکنان ناوگروه ۹۲ نداجا در منطقه یکم امامت با اشاره به اینکه برای حفظ منافع و دفاع از آب‌ها و مرز‌های دریایی کشور، داشتن یک نیروی دریایی مقتدر و کارآمد ضروری است، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش همواره در خط مقدم دفاع از منافع و منابع کشور قرار دارد.

امیر دریادار بلوچ افزود: مأموریت‌های موفق همرزمانم در نیروی دریایی ارتش، نشان‌دهنده یک نیروی مقتدر، با صلابت، مجهز و در تراز جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه آمادگی بالای ناوگروه رزمی ۹۲ نداجا، در تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن و دریای سرخ، ستودنی و افتخارآمیز است، گفت: مأموریت ناوگروه‌های رزمی و منسجم نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی برای کشور، قدرت بازدارندگی و سیادت دریایی به‌ارمغان آورده است.

دریادار بلوچ در پایان با تمجید از صبر و بردباری خانواده کارکنان ناوگروه ۹۲ در مدت بیش از ۸۰ روز دریانوردی این ناوگروه در آب‌های بین‌المللی خاطرنشان کرد: شکیبایی شما خانواده‌های محترم، پشتیبانی دلگرم‌کننده و قوت قلب همرزمان ما در این ناوگروه بوده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها