پایان کار نمایشگاه صنعت دفاعی سال ۱۴۰۲

نمایشگاه دستاورد‌های وزارت دفاع که ۳۱ مرداد با شعار صنعت دفاعی؛ تبلور امید، تجلی اقتدار و با حضور رئیس جمهور افتتاح شده بود به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۱۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ - 04September 2023

پایان کار نمایشگاه صنعت دفاعی سال ۱۴۰۲به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نمایشگاه دستاورد‌های وزارت دفاع که ۳۱ مرداد با شعار صنعت دفاعی؛ تبلور امید، تجلی اقتدار آغاز به کار کرده بود به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور مصادف با روز «صنعت دفاعی» افتتاح شد و پهپاد «مهاجر ۱۰» که آخرین و پیشرفته‌ترین پهپاد ایرانی است، توسط وی رونمایی شد و در ادامه این مراسم با دستور رئیس جمهور موشک‌های راهبردی و برد بلند شهید «حاج قاسم» و «خرمشهر» به نیروی هوافضای سپاه پاسداران الحاق شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وابستگان نظامی ۳۷ کشور جهان، «احمد وحیدی» وزیر کشور، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیر عامل، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیرو‌های مسلح، سرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) و جمعی دیگر از مسئولین لشگری و کشوری در این نمایشگاه حضور یافتند و از نزدیک در جریان دستاورد‌ها وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرار گرفتند.

در کنار بازدید مقامات لشکری و‌ کشوری، اهالی شعر، فرهنگ و ادب کشورمان و برخی چهره‌های ورزشی به همراه بیش از ۹۰۰۰ خانواده کارکنان این وزارت خانه برای اولین بار از نمایشگاه صنعت دفاعی بازدید کردند.

در این نمایشگاه، بخشی از دستاورد‌های آفندی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه‌های نظامی و هم چنین سرریز فناوری‌های دفاعی و کمک به صنعت کشور به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها