در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جاماندگان پیاده‌روی اربعین؛

سردار نقدی: راهپیمایی جاماندگان اربعین نوعی جهاد تبیین عملی است

سردار نقدی گفت: باید تلاش کنیم همانند حضرت زینب (س) حرف دل مردم را به همه دنیا برسانیم که این پیام دفاع از قرآن، ولایت و حجاب به عنوان اصلی‌ترین پیام پیاده‌روی اربعین و جاماندگان اربعین است.
کد خبر: ۶۱۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ - 03September 2023

جهاد تبیین در ذات راهپیمایی جاماندگان اربعین قرار دارد/ دفاع از قرآن، ولایت و حجاب اصلی‌ترین پیام پیاده‌روی اربعین و جاماندگان اربعینبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آخرین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی امروز یکشنبه در ستاد فرماندهی سپاه تهران بزرگ برگزار شد در سخنانی، اظهار داشت: از عزیزان و برگزارکنندگان مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی تقیر و تشکر می‌کنم. دست شما را می‌بوسم و از شما تشر می‌کنم که تلاش می‌کنید تا همگی در ثواب راهپیمایی اربعین سهیم باشیم.

سردار نقدی افزود: اگر بخواهم سخن خودم را در قالب یک جمله عرض کنم این است که پیرامون قیام امام حسین (ع) و اربعین باید جهاد تبیین صورت بگیرد که هدف آن بیان حقیقت است و این حرکت راهپیمایی جاماندگان اربعین در ذات خود نیز این ویژگی را دارد. ولی ما باید تلاش کنیم تا در کنار آن پیام‌های روز را هم به مردم جامعه و کشور منتقل کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا همانند حضرت زینب (س) حرف دل مردم را به گوش همه مردم دنیا برسانیم که این پیام دفاع از ولایت، حجاب و قرآن به عنوان اصلی‌ترین پیام پیاده‌روی اربعین و جاماندگان اربعین است.

وی خاطرنشان کرد: در جریان پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی مردم در این گرما زحمت می‌کشند و به پیاده‌روی می‌آیند و به همین دلیل هم پیام آن باید انتقال یابد. امیدوارم که این حرکت به بار بنشیند و به اهداف خودش دست پیدا کند.

سردار نقدی در پایان تصریح کرد: یه نکته دیگر هم عرض کنم و آن اینکه این عبارت «جاماندگان اربعین» اسم مناسبی است که روی آن گذاشته شده است و آن را عوض نکنید. زیرا این راهپیمایی در حقیقت برای کربلا است. افرادی همانند ما که به هر دلیلی در ایران ماندیم و نتوانستیم خود را به راهپیمایی اربعین برسانیم جامانده‌ایم و اصرار هم داریم که از این رویداد جاماندیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها