در بازدید ار مرز مهران مطرح شد؛

فرمانده کل سپاه: برقراری امنیت کامل در مرزها/ سپاه با تمام ظرفیت‌ مشغول خدمات‌رسانی به زوار اربعین است

سردار سلامی با بیان اینکه سپاه با تمامی ظرفیت‌ها مشغول خدمات‌رسانی به زوار اربعین است، گفت: با تلاش همه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، امنیت کامل مرز‌ها برقرار است و هیچ مشکلی امنیتی در مرز‌ها نداریم.
کد خبر: ۶۱۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ - 01September 2023

سرلشکر سلامی: امنیت کامل در مرزها/ سپاه با تمام ظرفیت‌ مشغول خدمات رسانی به زوار اربعین استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح جمعه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: سپاه تمام توان و بضاعت خود را برای تسهیل در تردد زوار اربعین و خدمات رسانی در همه مرز‌ها به کار گرفته است.

سردار سلامی گفت: سپاه در هر دو سوی مرز در بخش پزشکی و خدمات رسانی و امکانات درمانی با استقرار بیمارستان‌های صحرایی اقدام کرده است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: سپاه تا آخرین روزی که زائران در حال رفت و آمد باشند، برای خدمات رسانی پای کار است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تردد زوار در مسیر رفت و بازگشت به خوبی در حال انجام است، افزود: دولت زیرساخت‌های خوبی برای تردد زوار در مرز‌ها فراهم کرده و نسبت به سال گذشته شرایط بهتری برقرار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با تلاش همه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، امنیت کامل مرز‌ها برقرار است و هیچ مشکلی امنیتی در مرز‌ها نداریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار