سرلشکر سلامی:

میزبانی مردم خوزستان از زائران ایرانی و غیرایرانی شایسته قدردانی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: میزبانی مردم خوزستان از زائران ایرانی و غیرایرانی به نحوی شایسته است که جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۶۱۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ - 31August 2023

میزبانی مردم خوزستان از زائران ایرانی و غیرایرانی شایسته قدردانی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در بازدید از مرز چذابه، اظهار داشت: میزبانی مردم خوزستان از زائران ایرانی و غیرایرانی به نحوی شایسته است که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه در واقع خوزستان با داشتن مردم با عاطفه‌ای که دارد، دروازه ورود به سرزمین بهشت است، افزود: آنچه که مشاهده می‌کنیم با همکاری تمامی دستگاه‌ها، جریان عبور مردم به سمت کربلای حسینی کاملا روان و بدون مشکل است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در طول مسیر هیچ‌گونه مشکلی مشاهده نشد، گفت: امنیت کاملا برقرار است و زیرساخت‌ها به نحو شایسته‌ای برای توقف موقت زائران فراهم شده است و امسال شرایط نسبت سال‌های گذشته بسیار بهتر است.

وی ادامه داد: نوای لبیک یاحسین زائران پاکستانی که برای عزیمت به عتبات وارد این مرز شده‌اند شورانگیز است و امیدواریم بدون هیچ مشکل و رنجی به مقصد خود برسند.

سلامی تصریح کرد: همه چیز آماده و مهیا است و حال و هوای مردم در هنگام عبور از مرز رضایت‌بخش است. همه افراد مسؤول تمام تلاش خود را بکار بستند تا راحت‌ترین فضا برای تردد زائران بوجود آید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها