فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

سپاه پاسداران همواره در کنار دولت‌ها به مردم خدمت‌رسانی می‌کند

سردار «اکبری» گفت: سپاه پاسداران همواره در کنار دولت‌ها بوده و تلاش می‌کند در کنار دولت به مردم خدمت‌رسانی کرده و در جهت رفع محرومیت گام‌های موثری بردارد.
کد خبر: ۶۱۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ - 30August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: شهید رجایی همواره با این تفکر زندگی می‌کرد که از محروم‌ترین مناطق کشور به مسئولیت رسیده و از اطرافیان خود نیز می‌خواست هرگاه تغییری در او ایجاد شد این موضوع را یادآوری کنند و همین امر یکی از دلایل ماندگاری این شهید والامقام است.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین شاخصه‌های ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر مردم‌یاری، مردم‌داری و مردم‌نوازی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به اینکه کار جهادی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ادامه داد: تفاوت کار جهادی و غیرجهادی در عمل‌گرایی است درواقع هر فردی در هر مسئولیت و جایگاهی باید به درستی وظایف شرعی و قانون خود را انجام دهد.

سردار اکبری عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران سعی دارند در سالگرد اغتشاشات سال گذشته فتنه جدیدی را علیه انقلاب اسلامی طراحی و راه‌اندازی کنند بنابراین لازم است تمام آحاد جامعه و مسئولان هوشیار باشند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران همواره در کنار دولت‌ها بوده و تلاش می‌کند در کنار دولت به مردم خدمت‌رسانی کرده و در جهت رفع محرومیت گام‌های موثری بردارد، در دولت سیزدهم نیز قرارگاه‌های متعدد سپاه پاسداران مانند امام حسن (ع)، قرارگاه محرومیت‌زدایی و... در کنار دولت تلاش بسیاری جهت رفع محرومیت‌ها داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار