در همایش فرماندهان قرارگاه‌های عملیاتی شمال غرب؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امروز جنگ ترکیبی دشمن ابعاد جدیدی به خود گرفته است

سردار پاکپور گفت: امروز جنگ ترکیبی دشمن در زمینه‌های نرم، نیمه سخت و سخت در حال فشاور آوردن بر روی افکار مردم ایران انقلابی است.
کد خبر: ۶۱۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ - 29August 2023

امروز جنگ ترکیبی دشمن ابعاد جدیدی به خود گرفته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدپاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان قرارگاه‌های عملیاتی شمال غرب این نیرو اظهار داشت: در سایه تلاش‌های رزمندگان اسلام و مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی، امروز راهبرد‌های آمریکا در منطقه به آرزو تبدیل شده است.

وی افزود: امروز جنگ ترکیبی دشمن در زمینه‌های نرم، نیمه سخت و سخت در حال فشاور آوردن بر روی افکار مردم ایران انقلابی است لذا باید با روشنگری‌های لازم و جهاد تبیین دشمن را در تلاش هایش که با ابزار‌های نامبارکی همچون ماهواره، هالیوود، فضای مجازی، سلبیریتی‌ها، تجزیه طلب‌ها، ریز پرنده‌ها، تکفیری‌ها و ... دست به دست هم داده اند و برعلیه ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی جریان سازی می‌کنند ناکام گذاشت و در این عرصه بر اصحاب رسانه‌ انقلابی تکلیف است که زودتر از رسانه‌های مزدور و معاند روایت گری کنند.

همچنین سردار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه در منطقه غرب و شمال غرب دشمن با برنامه‌های پیچیده به صحنه آمده بود و ناامنی‌های پی درپی را در برنامه کاری خود قرار داده بودند، گفت: این نقش‌های شوم دشمن نیز به خوبی مدیریت شد و برنامه‌های شوم تروریستی دشمنان انقلاب با همکاری نیرو‌های نظامی و امنیتی مورد رصد و ضربه قرارگرفته اند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات بسیار ارزشمند و عظیم محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهدا در زمینه‌های آب رسانی، بهداشتی، فرهنگی، از پروژه عظیم آبرسانی به ۱۰۰ روستای محروم در شهرستان بوکان به عنوان یکی از ده‌ها پروژه عظیم محرومیت زدایی این قرارگاه یادکرد.

سردار پورجمشیدیان اجرای برنامه‌ها و طرح‌های محرومیت زدایی را یکی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: قرارگاه حمزه سیدالشهداء با تمام توان در کنار وظیفه‌ی ایجاد امنیت پایدار در منطقه شمال غرب و غرب، نسبت به پاک کردن چهره فقر از این مناطق نیز تلاش خواهد کرد و دشمن را در اهداف پلید و ضدبشری خود ناکام خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: امروز دشمن خوب می‌داند به هیچ عنوان فکر مقابله و عرض اندام در مقابل نظام مستحکم و پابرجای انقلاب اسلامی را نمی‌تواند در مخیله خود بگنجاند، چون سیلی‌های پشیمان کننده و درهم شکننده رزمندگان اسلام را به خوبی تجربه کرده است و اعمال مذبوحانه و محکوم به شکست مقطعی دشمن بیشتر چهره پلید و جنایت کارانه آنان را آشکار می‌کند.

معتمدیان استاندار آذربایجان غربی با تقدیر از خدمات قرارگاه حمزه سیدالشهداء علیه السلام نیروی زمینی سپاه در منطقه شمالغرب و غرب، عملیات موشکی نیروی زمینی سپاه با موشک‌های نقطه زن برعلیه گروهک‌های ضدانقلاب در خارج از مرز‌های ایران را از بی نظیرترین عملیات‌ها در طول انقلاب خواند وگفت: این عملیات سنگین نشان از توان بالای بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل اهداف شوم دشمنان انقلاب اسلامی است و دل هر مخالف و معاندی را به لرزه در می‌آورد.

وی در ادامه گفت: اوایل انقلاب با گروهک‌ها در کوچه و خیابان‌ها می‌جنگیدیم، ولی اکنون با پیشرفت‌های روزافزون رزمندگان اسلام در زمینه‌های نظامی، امنیتی و دفاعی از کوچک‌ترین تحرکات آن‌ها در خارج از کشور مطلع می‌شویم و برخورد می‌کنیم

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار