در گردهمایی پیشکسوتان ارتش؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: باید به صورت نظام‌مند از ظرفیت پیشکسوتان ارتش استفاده شود

حجت‌الاسلام محمد حسنی گفت: باید به صورت نظام‌مند از ظرفیت پیشکسوتان ارتش استفاده شود و آنچه از سوی آن‌ها دریافت می‌شود، تبدیل به برنامه، سیاست و حتی نظریه شود.
کد خبر: ۶۱۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ - 29August 2023

باید به صورت نظام‌مند از ظرفیت پیشکسوتان ارتش استفاده شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گردهمایی پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: پیشکسوتان جزو بزرگان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و باید قدردان حضور آن‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به سابقه برگزاری جلسات با حضور پیشکسوتان ارتش گفت: با پیگیری‌هایی که در سطح آجا انجام شد، جلسات و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان ارتش شکل نظام‌مندی گرفته و ما اکنون با افتخار میزبان نخستین جلسه هستیم. تقدیر و تجلیل کمترین کار در این جلسات است، شما هر کدام گنجینه بسیار ارزشمند از تجربیات هستید و باید این تجربیات برای آیندگان ثبت و ضبط شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با برشمردن اهمیت گرامیداشت پیشکسوتان تصریح کرد: اگر یک سازمان را به درخت تشبیه کنیم، پیشکسوتان و بازنشستگان آن سازمان هم‌چون ریشه‌های آن درخت هستند و همانطور که درخت بدون ریشه نمی‌تواند به زندگی ادامه دهد، سازمان نیز بدون پیشکسوتان و بازنشستگان خود امکان ادامه فعالیت مطلوب را نخواهد داشت.

وی بر استفاده از ظرفیت پیشکسوتان تاکید کرد و افزود: باید به صورت نظام‌مند از پیشکسوتان ارتش استفاده شود و آنچه از سوی آن‌ها دریافت می‌شود، تبدیل به برنامه، سیاست و حتی نظریه شود. تولید نظریه و علم نقش مهمی در پیشبرد سازمان‌ها ایفا می‌کند و اگر تجربیات شما پیشکسوتان به نظریه تبدیل شود، نسل‌های بعد از آن استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار